اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انجام ۱۰۱ گشت بازرسی از صنوف سمنان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام ۱۰۱ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در این استان در دی‌ماه خبر داد.

انجام  ۱۰۱ گشت بازرسی از صنوف سمنان

مهدی یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: گشت‌های مشترک در راستای هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و در قالب طرح‌های مختلف انجام گرفته و هدف از برگزاری این‌گونه گشت‌ها، پیشگیری به‌هنگام و برخورد با تخلفات احتمالی اقتصادی است.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان حسب وظایف ذاتی خود با برقراری تعامل با سایر دستگاه‌ها و اتحادیه‌های صنفی ذی‌ربط اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در استان کرده که این گشت‌های مشترک با همکاری دستگاه‌های از قبیل، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه انجام شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: آرد و نان، آرایشی و بهداشتی، پوشاک، نهاده‌های دامی، خواربار و لبنیات و مواد غذایی و دخانیات از عمده گروه‌های کالایی مورد بازرسی در این گشت‌های مشترک است.

وی افزود: از ۱۰۱ مورد گشت مشترک بازرسی، تعداد ۹۳ مورد تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه، عدم ارائه فاکتور و عرضه، نگهداری و عرضه کالاهای قاچاق، عرضه خارج از شبکه و ... کشف شده است.

یحیایی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده‌ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول