اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افتتاح 142 میلیارد پروژه محرومیت زدایی در ایلام/ برای آبادانی مورموری، زرین آباد و ماژین تلاش می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در مراسم افتتاح 142 میلیارد پروژه محرومیت زدایی در ایلام گفت: آبادانی مناطق مورموری، ماژین و زرین آباد را در دستور کار قرار می‌دهیم.

افتتاح 142 میلیارد پروژه محرومیت زدایی در ایلام/ برای آبادانی مورموری، زرین آباد و ماژین تلاش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پرویز فتاح در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 142 میلیارد تومان که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: ضمن تشکر از همکاری مسوولین در استان ایلام، دو منطقه هلیلان و ملکشاهی با عنایت بنیاد مستضعفان پیشرفت‌های خوبی در آن صورت گرفته است. همچنین در راستای آبادانی مناطق مورموری، ماژین و زرین آباد می‌توان قدم‌های زیادی برداشت. 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: امروز تعداد قابل توجهی پروژه در استان افتتاح می‌شود و ما در تلاشیم تا این پروژه‌ها در ایلام تکمیل شوند.

ایلام زیرساخت‌های ملی دارد

سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: با وصف اینکه استان ایلام کوچک است اما زیرساخت‌هایی ملی دارد و پس از جنگ طرح‌های متعددی از جمله پتروشیمی و زیرساخت‌های مناسبی برگزار شد.

وی افزود: با تاکید رهبر انقلاب در استفاده از صندوق توسعه، خدمات بسیاری برای توسعه در استان به خصوص در شهرستان‌های ملکشاهی و هلیلان صورت گرفت.

استاندار ایلام با بیان اینکه بیش از 135 میلیارد تومان پروژه آماده کلنگ زنی و بیش از 9 میلیارد آماده افتتاح داریم گفت: 19 میلیارد برای کشاورزی، 6 میلیارد برای پروژه‌های آموزشی و 7 میلیارد تومان برای آبرسانی و... هزینه شده است و همچنین بزرگترین موکب اربعین کشور در ایلام توسط این بنیاد افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه با وجود سیل سرمایه گذاری و کمک در استان ایلام، کماکان به دلیل جنگ گرد محرومیت بر چهره دارد، گفت: سه بخش مازین زرین آباد و مورموری نیز در ایلام بسیار محروم است که درخواست می‌شود به این مناطق نیز عنایتی داشته باشند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول