اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتقادرئیس ارشاد نور از عدم اجرایی شدن پردیس سینمایی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از اجرایی نشدن پروژه پردیس سینمایی در شهر نور انتقاد کرد و گفت: با توجه به همه پیگیری‌ها و انجام مناقصه و همچنین ارسال پیشنهادات به شهرداری قرار بود اسناد در 15 دی ماه بازگشایی و برنده اعلام شود که شهرداری تا کنون این اسناد را بازگشایی نکرد.

انتقادرئیس ارشاد نور از عدم اجرایی شدن پردیس سینمایی

 داود فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نور، از برگزاری جشنواره‌های متعدد در شهرستان خبر داد و بیان کرد: اگر چه کرونا سبب توقف کار شد اما نهضت جشنواره‌های بومی و محلی در شهرستان شروع شد و تا قبل از کرونا 17 جشنواره در نقاط مختلف روستایی و کوهپایه‌ای برگزار شد و اکنون به مناسبت دهه فجر جشنواره استانی شعر «نوای مرغ آمین» برگرفته از تعابیر نیما یوشیج را داریم که شاعران زیادی از نقاط مختلف کشور آثار خود را ارسال کردند که پس از داوری آثار برگزیده در کتابی به چاپ می‌رسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، با اشاره به برگزاری آئین اختتامیه جشنواره شعر در تاریخ ۲۱ بهمن سال جاری از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی استانی به مناسبت دهه فجر هم خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر نیز ۱۹ بهمن سال جاری در مجتمع دشت نور برگزار می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای ارشاد از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: 20 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان فعال است و بزودی چهار کانون دیگر نیز اضافه می‌شوند و تا پایان سال به 30 کانون می‌رسیم.

فلاح از اجرایی نشدن پروژه پردیس سینمایی در شهر نور انتقاد و اظهار کرد: در آبان 98 تفاهم‌نامه احداث پردیس سینمایی امضاء شد، اگر بر اساس برنامه عمل می‌شد چند ماه قبل باید این پردیس آماده و فعال می‌شد اما با توجه به همه پیگیری‌ها و انجام مناقصه و همچنین ارسال پیشنهادات به شهرداری قرار بود اسناد در 15 دی ماه بازگشایی و برنده اعلام شود که شهرداری تا کنون این اسناد را بازگشایی نکرد.

وی در پایان به دیگر فعالیت‌های ارشاد در حوزه اجتماعی از جمله برگزاری جشنواره اصلاح موی سر ایرانی که مورد توجه وزارت ارشاد قرار گرفت اشاره کرد و گفت: مردم با اداره فرهنگ و ارشاد آشتی کردند و نزدیک شدند و حتی مرمت ساختمان را بدون چشم داشتی انجام دادند.

انتهای پیام/86023/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول