اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خون مقدس شهدا باعث ماندگاری رسالت نبوی شد

امام جمعه قرچک گفت: بدون شک در طول تاریخ اسلام آنچه باعث ماندگاری رسالت نبوی، فرمان علوی و پیام فاطمی شد، خون‌های مقدس شهدا بود.

خون  مقدس شهدا باعث ماندگاری  رسالت نبوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم مادران و همسران شهدای قرچک که با حضور مادران و همسران شهدا و مسؤولان برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک در طول تاریخ اسلام آنچه باعث ماندگاری و رسالت نبوی و فرمان علوی و پیام فاطمی شد، خون‌های مقدس شهدا بود.

وی گفت: با نثار داغ‌ترین خون‌ها از صدر اسلام تا به امروز درخت انقلاب آبیاری شد.

امام جمعه قرچک با اشاره به ایثار و گذشت مادران و همسران شهدا ادامه داد: اگر ایثار و مجاهدت همسران و مادران نبود، شهدا به آن مقام رفیع نمی‌رسیدند.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: مادر برای همه فرزندان، مادر است چرا که دلسوز تر از مادر کسی نیست به ویژه اگر فرزند از فرزندان سالم و صالح باشد.

وی بیان کرد: امیدوارم که خداوند متعال همه ما را با حضرت ام البنین(س) محشور فرماید و در آخرت شفاعت کننده ما باشند.

مادران و همسران شهدا مروجان اهداف و آرمان‌های شهیدان هستند

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک نیز در این مراسم اظهار کرد: سالروز وفات حضرت ام البنین(س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، فرصتی است برای تکریم بانوانی که برای پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس همسران رشید و فرزندان برومند خود را برای فداکاری در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف آماده و تشویق کردند.

وی افزد: تکریم خانواده معظم شهدا از دستورات دینی و سفارشات پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام است و ما مسؤولان بر اساس اینکه خود را مدیون خون شهدا می‌دانیم، یک وظیفه اساسی را بجا آورده‌ایم گرچه این موارد در مقابل مقام شهدا و خانواده معظم آنها اندک است.

فرماندار شهرستان قرچک بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با حضور فعال خود در عرصه‌های مختلف موجب تقویت نظام و دلگرمی مسؤولان شده‌اند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول