اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم حمایت همه جانبه شبکه بانکی کشور از تولید داخل

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت همه جانبه شبکه بانکی از تولید داخل یکی از مولفه‌های اصلی در حوزه جهش تولید است و سیستم بانکی کشور باید در کنار تولیدکنندگان قرار گرفته و زمینه جهش تولید را فراهم کند.

لزوم حمایت همه جانبه شبکه بانکی کشور از تولید داخل

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال زاده درجلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به نقش سیستم بانکی کشور در توسعه اقتصاد و حمایت از تولیدکنندگان اظهار داشت : حمایت همه جانبه شبکه بانکی از تولید داخل از مولفه‌های اصلی در حوزه جهش تولید است و سیستم بانکی کشور باید در کنار تولیدکنندگان قرار گرفته و زمینه جهش تولید را فراهم کند.

وی در خصوص پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی ، صنعتی و خدماتی و مجتمع گردشگری باری عنوان کرد: بررسی مشکلات مجتمع گردشگری باری با سه بانک ملی، تجارت و رفاه و سازمان تامین اجتماعی از محورهای مهم بوده و تلاش ما این است که با تقلیل مشکلات این واحد بزرگ گردشگری و رونق مجدد آن شاهد رشد و توسعه اقتصادی و گردشگری و اشتغالزایی در بخش انزل باشیم .

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره  بررسی مشکلات شرکت کاغذ و مقوای فردوس ارومیه تصریح کرد: این واحد تولیدی چند سال پیش توسط بانک ملی به غیر واگذار شده است و  به همراه صاحبان این واحد تولیدی پیگیر ارجاع مجدد و فعال نمودن این واحد با حضور سرمایه گذار جدید هستیم.

جلال زاده افزود:در بررسی مشکلات پروژه گردشگری تفریحی ستاره سیلوانا با بانک کشاورزی و پرداخت بخش مانده از تسهیلات از سوی این بانک قول مساعد از سوی بانک برای پرداخت وام اخذ شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص  بررسی مشکلات هتل آنا،  به عنوان نگین گردشگری ارومیه و میزبان بسیاری از همایش‌های ملی و منطقه‌ای گفت: مشکلات مالی این واحد بزرگ گردشگری ارومیه با بانک تجارت بررسی و پرداخت یارانه مصوب دولت توسط وزارت گردشگری برای کمک به حل مشکلات این شرکت که باتوجه به شرایط شیوع کرونا و رکود بخش گردشگری در یکسال گذشته افزایش یافته است مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی در توضیح بررسی مشکلات گروه صنعتی توفیقی عنوان کرد: متاسفانه عملکرد نادرست بانک ملی درخصوص این  واحد تولیدی  منجر به پلمپ آن شده و طبق مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون شورای اقتصادی دولت مقرر است ضرر و زیان ناشی از این اقدام توسط  سازمان برنامه پرداخت و با فک پلمپ، زمینه آغاز به کار مجدد این واحد در فصل کار و رفع مشکلات مالی مجموعه فراهم شود.

خاطرنشان می‌شود جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور بررسی و حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی استان در وزارت صمت برگزار شد و پیگیری مشکلات بانکی پنج  واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی ارومیه محور اصلی این جلسه بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول