اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

نیمی از خسارت سیل کشاورزان خوزستان هنوز پرداخت نشده است

رئیس مجمع ملی تشکل های کشاورزی کشور گفت: هنوز نیمی از خسارت سیل سال 98 به کشاورزان استان خوزستان پرداخت نشده و آنها در سفر معاون اول رئیس جمهور مطالبات خود را به طور جدی مطرح خواهند کرد.

نیمی از خسارت سیل کشاورزان خوزستان هنوز پرداخت نشده است

مسعود اسدی رئیس مجمع ملی تشکل های کشاورزی کشور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر قریب الوقوع معاون اول رییس جمهور به استان خوزستان که در سال 98 دچار سیل شده بود: گفت: کشاورزان که بعد از گذشت 2 سال هنوز حدود نیمی از خسارت را دریافت ننموده اند مطالبات خود را به صورت جدی مطرح می کنند.

وی افزود: حدود 280 میلیارد تومان از خسارات سیل 98 هنوز به کشاورزان استان خوزستان پرداخت نشده است. تعداد کشاورزانی که خسارت سیل به آنها پرداخت نشده حدود 28000 نفر می باشد و این نگرانی بوجود آمده که دولت می خواهد در مرور زمان، این تعهد را به فراموشی سپرده و خسارت کشاورزان را پرداخت نکند.

رئیس مجمع ملی تشکل های کشاورزی کشور افزود: در جریان سیلاب فروردین سال ۹۸ بیش از ۸۰هزار میلیارد ریال به زیرساخت ها و محصولات کشاورزی خوزستان خسارت وارد شد.

استان خوزستان با تولید سالانه ۱۶.۲میلیون تن محصولات کشاورزی ، باغی ، شیلات ، دام ، طیور ، عسل و فراورده‌های دامی و عمل آوری ۱۳۸نوع محصول  از حیث میزان تولید و تنوع آن رتبه نخست را در کشور دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول