اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برف و باران در راه است

از بعدازظهر فردا، پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده ورود سامانه بارشی به جو منطقه در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتا شدی و بارش برف و باران در سطح استان خواهد شد.

برف و باران در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: هوای استان طی ۲۴ آینده صاف تا قسمتی ابری به تدریج با وزش باد و افزایش ابر همراه است.

وی ادامه داد: به دنبال این وضعیت از بعدازظهر فردا، پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده ورود سامانه بارشی به جو منطقه در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتا شدید و بارش برف و باران در سطح استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: انتظار داریم این بارش در روز پنجشنبه غالبا پراکنده باشد، اما از بعدازظهر روز جمعه تا بعدازظهر روز شنبه به خصوص در نواحی شمالی و شمال غرب استان این پدیده شدت بیشتری دارد.

وی حداقل دمای شب گذشته کرمانشاه را چهار درجه سانتی‌گراد زیرصفر و حداکثر آن را ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سردترین نقطه استان کنگاور با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و گرم‌ترین نقطه استان سومار با حداقل ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول