اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کلنگ‌زنی و افتتاح 174 طرح برق‌رسانی در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از 174 پروژه توزیع برق با اعتبار 563میلیاردریال همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

کلنگ‌زنی و افتتاح 174 طرح برق‌رسانی در استان مرکزی

محمد اله‌داد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۷۴ پروژه توزیع برق با اعتبار ۵۶۳میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد و اظهار داشت: ۲۹ پروژه توزیع برق در اراک، ۷ پروژه در کمیجان، ۳۰ پروژه در تفرش، ۱۳ پروژه در آشتیان، ۱۶ پروژه در فراهان، ۱۴ پروژه در غرق‌آباد، ۳۴ پروژه در مامونیه، ۳ پروژه در محلات، ۶ پروژه در دلیجان، ۱۱ پروژه در شازند و ۱۱ پروژه در خنداب کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

وی نصب کنتور هوشمند، اصلاح شبکه فرسوده شهری و روستایی، راه اندازی و تجهیز اکیپ‌های خط گرم، نصب چراغ‌های معابری  و احداث نیروگاه های مقیاس کوچک را از مهم‌ترین پروژ‌ه‌های شاخص دهه فجر عنوان کرد.

اله‌داد با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های توزیع برق استان برای ۳۱۱ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد شده است، افزود: صنعت برق کشور علاوه بر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم فعالیت‌های تولیدی در همین صنعت، به صورت مستقیم در فعالیت دیگر صنایع نقش داشته و به صورت غیرمستقیم در اشتغال زایی صنایع دیگر نقش آفرین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: همچنین در ایام دهه فجر روستای «مزرعه‌نو» در شهرستان آشتیان  که نخستین روستای سبز کشور است و تمام انرژی برق مورد نیاز آن از منابع و تأسیسات خورشیدی تأمین می‌شود، با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال  به افتتاح می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی توسعه زیرساخت‌های شهری، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تأمین روشنایی معابر شهری و روستایی و تأمین برق متقاضیان را از اهداف افتتاح این  پروژه‌ها دانست.

اله داد تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی‌ برق، رضایت‌مندی مشترکین، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره‌وری اقتصادی اقدام به افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول