اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

صوفی آمد، خسروی انصراف داد

دبیر هیأت فوتبال استان همدان با بیان اینکه در پایان زمان قانونی برای ثبت نام ریاست هیأت فوتبال استان، تنها ۶ نفر ثبت نام کردند گفت: فدراسیون فوتبال زمان انتخابات را تعیین و به صورت رسمی به مجمع انتخاباتی هیأت استان ابلاغ خواهد کرد.

صوفی آمد، خسروی انصراف داد

مهدی بوجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان، اظهار کرد: زمان ثبت نام این دوره از انتخابات تا ساعت ۲۰ روز دوشنبه مورخ ۶ بهمن‎ماه به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در زمان مقرر ۶ کاندیدا به صورت رسمی ثبت نام خود را نهایی کردند و چند نفری هم بعد از ثبت نام، انصراف خود را رسماً اعلام کردند افزود: به صورت رسمی برای انتخابات ریاست هیات فوتبال استان، عباس صوفی، کمال عربیان، محمدتقی رحیمی، علی ضمیری‌کامل، بابک صمدیان و صفر بهارلو مراحل ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

دبیر هیأت فوتبال استان همدان با اشاره به اینکه علی خسروی داور بین‌المللی و بازنشسته کشورمان نیز در این دوره ثبت نام کرده بود که شب گذشته با ارسال نامه‌ای رسماً انصراف خود را اعلام کرد اضافه کرد: با توجه به زمان‌بَر بودن دریافت استعلامات سو پیشینه قضایی و تست عدم اعتیاد، این ۶ کاندیدا تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۹ بهمن‌ماه مدارک خود را به تحویل دهند که در غیر این صورت به صورت اتوماتیک از گردونه انتخابات خارج خواهند شد.

وی بیان کرد: پس از جمع‌آوری تمام مدارک، عملیات بررسی و دریافت تأیید صلاحیت از مراجع ذی‌صلاح انجام خواهد شد و دست آخر نیز اسامی کاندیداها و مدارک آنها به فدراسیون ارسال خواهد شد.

بوجاریان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال زمان انتخابات را تعیین و به صورت رسمی به مجمع انتخاباتی هیأت استان ابلاغ خواهد کرد خاطرنشان کرد: زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این مجمع هنوز مشخص نیست اما به احتمال بسیار قوی در نیمه دوم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول