اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

نتیجه پذیرش کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال 1399 خبر داد.

نتیجه پذیرش کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی اعلام شد

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور ‌پیرو انتشار اطلاعیه مورخ 11 دی 99، ضمن اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته‌های محل‌های مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته (بهمن ماه) سال 1399 اعلام کرد: همه متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام شده لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه مورخ 21 مهر 99 در خصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان  نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399) مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، و نحوه انجام مراحل ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ 9 بهمن 99 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.


یادآوری‌های مهم

همه پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 99 دارای مدرک کاردانی (فوق‌ دیپلم) باشند، در غیر اینصورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

 پذیرفته‌شدگان دوره روزانه این مرحله خواه در رشته قبولی ثبت‌نام کنند و یا نکنند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 به منظور انتخاب رشته‌های دوره روزانه نخواهند بود.

همه پذیرفته‌شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو شده و باید منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند. ضمناً این دسته از متقاضیان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط مؤسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود.

پذیرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 5 دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

از پذیرفته‌شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان به این سازمان باشد) و یا مغایرت عنوان مدرک کاردانی است، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط به عمل خواهد آمد. لذا ضرورت دارد این‌دسته از پذیرفته‌شدگان مدارک لازم را به دانشگاه محل قبولی ارائه کنند تا بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت گیرد. متقاضیانی که دارای مغایرت معدل و یا مغایرت عنوان مدرک کاردانی هستند باید وضعیت نهایی خود را تا پایان بهمن ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری کرده و از مراجعه به این سازمان جداً خودداری کنند. درصورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می‌توانند از روش‌هایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام شده را با این سازمان مکاتبه کنند.

در هر مرحله‌ از پذیرش (ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ متقاضی حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات نادرست ارائه داده و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در برای تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیک، متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت‌نام کنند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند.

داوطلبان می‌توانند نتایج آزمون را از اینجا  مشاهده کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول