اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پلمب کارگاه تولید زغال غیرمجاز در شیراز

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شیراز گفت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پاسگاه ویژه و یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شیراز، یک باب کارگاه تولید زغال غیرمجاز جنگلی در این شهرستان شناسایی و پلمپ شد.

پلمب کارگاه تولید زغال غیرمجاز در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، منصور رضایی با اعلام این خبر افزود : در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تخلف و تولید غیرمجاز زغال در یک کارگاه تولیدی در  شهرستان شیراز ، بلافاصله ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و پاسگاه ویژه به منطقه اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن محل در نهایت متخلفان را شناسایی و دستگیر نمودند .

وی با بیان اینکه متخلفان پس از تشکیل پرونده روانه مراجع قضایی شدند، افزود : در این عملیات که فرمانده یگان حفاظت ، معاون فنی و رئیس حراست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس نیز حضور داشتند، مقادیر قابل توجهی زغال و چوب های جنگلی از نوع بلوط کشف و ضبط گردید.

رضایی از مردم شریف شیراز خواست با تعامل بیش از پیش با نیروهای منابع طبیعی در امر حفاظت از عرصه های ملی تلاش کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در اراضی ملی و یا قطع و انتقال چوب درختان جنگلی، مراتب را به شماره تلفن 1504 یگان امدادجنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول