اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه آب و فاضلاب همدان در دهه فجر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه آب و فاضلاب با اعتبار ۱۲۶ هزار و ۵۲۲ میلیون ریال در دهه فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸ پروژه آب و فاضلاب همدان در دهه فجر

سید هادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آبفا در ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم استان، امسال نیز همچون سالیان گذشته پروژه‌هایی به بهره‌برداری می‌رسد که از آن جمله می‌توان به ترمیم حوضچه و تکمیل ابنیه و تاسیسات اکسیلاتور شماره ۵ با صرف ۲۰ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اجرای بخش دوم خط انتقال آب تالوار به ینگیجه نیز در لیست پروژه‌های قابل افتتاح در بهمن ماه سال جاری قرار دارد عنوان کرد: این پروژه با صرف ۶ هزار و ۳۵۶ میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی‌بیدار در ادامه به پروژه اجرای شبکه داخلی و استاندارد‌سازی انشعابات آب روستای ده‌دلیان شهر همدان اشاره و بیان کرد: این پروژه نیز با هزینه ۲ هزار و ۱۱۱ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی طی ایام‌الله دهه فجر سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه بازسازی شبکه‌های فرسوده نیز همواره در دستور کار شرکت بوده است گفت: در همین راستا اصلاح و بازسازی شبکه آب روستای نهران با صرف ۳۲۵ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی عملیاتی شده است.

وی ازبهره‌برداری از مخزن ۵۰۰ متر مکعبی دوقلوی روستای ورفجین با صرف ۵ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، اجرای خط آبرسانی از روستای فقیره به روستای چشین با هزینه کرد ۹ هزار و ۷۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، شهرداری و خیرین خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه به اجرای یک‌هزار و ۷۵۰ متر خط توزیع آب در زمین‌های تفکیکی شهرک فرهنگیان با اعتبار ۲ هزار و ۸۷۰ ملیون ریال از محل اعتبارات استانی، آبرسانی به روستای علی‌آباد دمق با صرف ۵۸ هزار و ۶۴۳ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اشاره کرد.

وی پروژه‌های حصارکشی مخزن و فنس‌کشی چاه روستای کوهانی با اعتبار ۵ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و فنس‌کشی مخزن و بهسازی چشمه روستای بابا رستم نهاوند را با هزینه ۲ هزار و ۶۳ میلیون ریال از پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام برشمرد.

حسینی‌بیدار با اشاره به اجرای ۲.۵ کیلومتر خط انتقال روستای رودآور با صرف ۲ هزار میلیون ریال عنوان کرد: پروژه اجرای ۴.۲ کیلومتر شبکه توزیع آب روستای گردیان شهرستان نهاوند با صرف ۲ هزار و ۶۱۴ میلیون نیز در این ایام قابل بهره‌برداری است.

وی تجهیز، فنس‌کشی چاه و ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح‌آباد با صرف ۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و اجرای خط برق ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح‌آباد به طول ۶۰ متر و صرف یک‌هزار و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار را در لیست پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به پروژه قابل بهره‌برداری چاه آب شرب روستای احمدآباد شهرستان اسدآباد بیان کرد: این پروژه نیز با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اجرای خط برق چاه در شهرستان اسدآباد با هزینه یک‌هزار و ۲۰۰ میلیون ریال و اجرای محوطه‌سازی و فنس‌کشی چاه در این شهرستان با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر برشمرد.

وی در ادامه به کلنگ‌زنی پروژه جمع‌آوری فاضلاب کوی حصار مطهری از محل اعتبارات استانی اشاره کرد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۷ پروژه در شهرستان همدان با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال، یک پروژه در شهرستان ملایر با اعتبار ۵۸ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال، ۳ پروژه در شهرستان نهاوند با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال، ۳ پروژه در شهرستان تویسرکان با هزینه ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، و سه پروژه در شهرستان اسدآباد با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی است.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول