اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: در راستای آشنایی جوانان با الگوی زندگی «حاج قاسم سلیمانی» جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در استان برگزار می‌شود.

جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رضا رضایی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» همزمان با دیگر نقاط کشور در استان خبر داد و افزود: اجرای این طرح از ۱۳ دی‌ماه سال جاری، همزمان با سالگرد سردار «حاج قاسم سلیمانی» آغاز شده و تا دهه فجر ادامه دارد.

وی بررسی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعارهای جمعیت هلال ‌احمر را از جمله اهداف این جشنواره دانست و بیان داشت: ترویج فرهنگ از خود گذشتگی و بشر دوستی سردار سلیمانی و آشنایی جوانان با الگوی زندگی این شهید والامقام از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه خاطرات، دست‌نوشته‌ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی «حاج قاسم» در قالب شعر، نقاشی، خوشنویسی، فیلمنامه، پوستر، انمیشن، فیلمنامه، فیلم کوتاه و غیره ارسال کنند.

رضایی ادامه داد: همچنین مخاطبان می‌توانند تا ۱۳ بهمن ماه، آثار خود را با مراجعه به لینک http://javanan.rcs.ir/rafigh  ارسال کنند.

وی از اجرای  پویش «چلچراغ» در راستای خیر رسانی به سردار شهید سلیمانی خبر داد و افزود: این پویش همزمان با سالگرد شهادت این شهید دلاور آغاز شده و تا 15 بهمن‌ماه جاری ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی نذر اعمال مذهبی، نذر اعمال فرهنگی، نذر خدمات داوطلبانه و نذر طرح های ابتکاری را از جمله محورهای این رویداد دانست و گفت: در این رویداد داوطلبان نیت می‌کنند تا در این مدت اقدامات و امور خیر را به انجام رسانند و ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه کنند.

رضایی عنوان کرد: کمک به بیماران کرونایی و اقداماتی برای کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌سازی شهر در برابر شیوع این ویروس و کمک به نیازمندان از جمله خدمات قابل ارائه در این رویداد است.

وی آشنایی و انس جوانان با شخصیت «حاج‌قاسم سلیمانی» را از مهم‌ترین اهداف طرح دانست و افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۱۳ بهمن‌ماه سال جاری با مراجعه به http://javanan.rcs.ir/40cheragh ارسال کنند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول