اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

امتیازگیری زنان تیرانداز قم از برلیان

تیراندازان تیم بانوان هیات تیراندازی استان قم در چهارمین هفته رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور برابر تیم برلیان به برتری رسیدند.

امتیازگیری زنان تیرانداز قم از برلیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات هفته‌های سوم و چهارم فصل جاری لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور در رشته تفنگ بادی به میزبانی تیم‌های برلیان 22 و مقاومت به انجام رسید و تیراندازان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در یکی از مسابقات هفته سوم، تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قم با تیم دانشگاه آزاد به رقابت پرداخت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد اما در رقابت هفته چهارم برابر تیم برلیان 22 به میدان رفت و در پایان این مسابقه حریف را شکست داد تا یکی از تیم‌های پیروز این هفته لقب بگیرد.

در بخش انفرادی این هفته از مسابقات نیز دو تیرانداز موفق تیم هیأت قم، سیده‌رویا صبح‌خیز و فرشته قدرتی بودند که با عملکرد بسیار خوب خود به مرحله فینال رقابت‌ها راه یافتند و در پایان این هفته از لیگ برتر به ترتیب جایگاه‌های پنجم و سوم را از آن خود کردند تا به روند موفقیت‌های خود ادامه دهند.

نفرات تیم هیأت تیراندازی قم در این فصل از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور سیده‌رویا صبح‌خیز، عطیه قدمی، نرجس امام‌قلی‌نژاد، مریم شفیعی‌پور، فرشته قدرتی و نازنین‌زینب جعفری هستند و این تیم به مربیگری مجید نظامی با حریفان خود روبه‌رو می‌شود، ضمن اینکه سرپرستی نماینده قم را مرضیه فراهانی بر عهده دارد.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، بخش تفنگ رقابت‌های فصل 1399 لیگ برتر زنان باشگاه‌های کشور با حضور پنج تیم به انجام می‌رسد در هفته‌های اول و دوم که میزبان‌های آن به ترتیب تیم‌های پارس جم و هیات تیراندازی قم بودند تیم هیات قم در هفته نخست استراحت داشت اما در بخش تیمی هفته دوم به مقاومت نتیجه را واگذار کرد.

در فینال بخش انفرادی این رقابت‌ها، سیده‌رویا صبح‌خیز موفق‌ترین نماینده قم بود که نجمه خدمتی عضو تیم مقاومت به مقام دوم دست یافت، ضمن اینکه تیم تپانچه بانوان هیات تیراندازی قم نیز در مسابقات این فصل حضور دارد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول