اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

قرارگیری بیش از32 هزار محل تحت پوشش طرح ملی ناظران سلامت در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان خوزستان از تلاش شبانه روزی دو هزار و 765 تیم فعال این جمعیت در قالب اجرای طرح ملی«ناظران سلامت» در سراسر استان خوزستان خبر داد.

قرارگیری بیش از32 هزار محل تحت پوشش طرح ملی ناظران سلامت در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، با اشاره به ادامه فعالیت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان در طرح ملی ناظرین سلامت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح ملی همگام با کارشناسان مراکز بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی و بسیجیان سپاه حضرت ولیعصر(عج) و با هدف تلاش برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این پاندمی در سطح استان کاهش فوتی‌های ناشی از این بیماری آغاز شد و تا کنون نیز با قوت و تلاش بی‌شائبه همه دست اندرکاران ادامه یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به ارائه آموزش‌های پیشگیری از ابتلا به کوئید 19 در بین صاحبان مشاغل از سوی مربیان داوطلب جمعیت هلال احمر،افزود: دوهزار و 765 تیم فعال از بشر دوستان جوان جمعیت هلال احمر نیز در سراسر استان خوزستان بیش از 32 هزار و 460 محل که شامل بانک‌ها، اصناف، فروشگاه‌ها، بازارچه‌ها و بازارهای روز را تحت پوشش این طرح قرار دادند.

وی در ادامه از تعامل وهمکاری خوب دستگاه‌های اجرا کننده این طرح در استان خوزستان خبر داد و عنوان نمود: با همدلی و همراهی جمعیت هلال احمر، دانشگاه‌های علوم پزشکی، سپاه حضرت ولی عصر(عج)، نیروی انتظامی و اتحادیه‌های صنوف مختلف و در صدر آن توجه و اهتمام مردم شریف خوزستان وضعیت این استان پهناور آبی ارزیابی شده است.

خدادادی در انتها با تاکید بر ضرورت حفظ شرایط موجود از حیث کنترل نسبی شیوع این ویروس بر پرهیز از عادی انگاری وضعیت و شکنندگی شرایط گفت: از هم استانی‌های عزیز خوزستانی تقاضا می‌شود رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه شست‌وشوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک و اجتناب از برگزاری دورهمی‌ها را به فراموشی نسپرده و در این خصوص دقت نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول