اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره‌برداری از طرح بهسازی پیرامون میدان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: طرح بهسازی پیرامون میدان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس شامل دفع آب‌های سطحی، زیرسازی و جدول‌گذاری با اعتبار 30 میلیارد ریال تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از طرح بهسازی پیرامون میدان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، میرمحمد غراوی امشب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار کرد: نابسامانی‌هایی در پیرامون میدان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) به لحاظ خاکی بودن، عدم جدول، فضاسازی و عرضه صیفی‌جات در کنار جاده در حوالی بیمارستان وجود دارد.
وی تصریح کرد: برای فضاسازی، مناسب‌سازی، بهسازی، جدول‌گذاری و دفع آب‌های سطحی پیرامون این میدان با حضور روسای اداره کل بنیاد مسکن و معاونین راهداری و راه و شهرسازی استان تصمیماتی گرفته شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: سهم شهرستان گنبدکاووس از محل اعتبارات استان در حوزه بهسازی و اجرای طرح هادی روستاها بسیار خوب بوده و اقدامات خوبی در روستاهای گنبدکاووس انجام شده است.
وی بیان کرد: طرح بهسازی محور روستایی «آق‌آباد» به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) از محل میدان تا بیمارستان و طرح بهسازی محور روستایی «آققایه» و «گدم‌آباد» از محل میدان تا بیمارستان هر یک به طول ۱۵۰ مترمربع تا ۲۰۰ مترمربع نیاز به جدول‌گذاری، دفع آب‌های سطحی و زیرسازی و آسفالت دارد که مجموع اعتبار پیش بینی شده ۹۰ میلیارد ریال است.
غراوی گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات و ماه‌های آخر سال قرار شد با اصلاحیه برخی از اعتبارات پروژه‌های شهرستان مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در فاز نخست برای دفع آب‌های سطحی، جدول‌گذاری و زیرسازی این محورها تخصیص یافته و این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.
وی درباره پروژه ساختمان جدید زندان گنبدکاووس ابراز کرد: این پروژه از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بوده که دارای ردیف ملی است، قرار شد مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استان و شهرستان برای تعمیر و تجهیز زندان گنبدکاووس تخصیص پیدا کند.
ساختمان پزشکی قانونی گنبدکاووس با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال در دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان در این جلسه اظهار کرد: در سال گذشته ۶ کیلومتر از مسیر جاده نفت منتهی به مرز اینچه‌برون زیرسازی و آسفالت شده و امسال نیز چهار کیلومتر از این مسیر زیرسازی و ابنیه فنی شده و پیش‌بینی می‌شود با تخصیص اعتبار لازم در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری کامل برسد.
وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این مسیر 35 کیلومتر مسیر گنبدکاووس به اینچه‌برون کوتاه‌تر خواهد شد.
نبی‌الله داودی گفت: ساختمان جدید پزشکی قانونی گنبدکاووس با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود برای تجهیز و احداث سردخانه آن نیاز به ۳۰ میلیارد دیگر باشد.
* ۸۵۰ میلیارد ریال برای گنبدکاووس از محل اعتبارات استان در نظر گرفته شد
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: امسال مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال برای اعتبارات شهرستان و ۵۰ میلیارد ریال برای اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی از محل اعتبارات استان در نظر گرفته شده که تاکنون ۴۲ درصد آن محقق شده است.
وی تصریح کرد: یکی از پروژه‌های اصلی شهرستان تکمیل جاده نفت و بهره‌برداری از آن در سال ۱۴۰۰ است که با همکاری نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و استاندار گلستان و پیگیری‌های فرمانداری در حال تخصیص اعتبار برای آن هستیم.
عبدالقدیر کریمی گفت: احداث پل روستای «بایلر» یکی از پروژه‌های مهم شهرستان بوده که با توجه به شرایط خاص آن باید با سرعت عمل بیشتری انجام شود.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: شانه‌سازی مسیر جاده گنبدکاووس به اینچه‌برون از سمت شمال شهر به طول ۱۰ کیلومتر در کمیسیون ایمنی استان مصوبه شده و یک کیلومتر آن با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال تاکنون انجام شده است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول