اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

40 درصد ساخت و سازهای شهری بناب غیرمجاز است/ قلع و قمع 180 مستحدثات غیرمجاز در راضی کشاورزی

شهردار بناب گفت: 40 درصد ساخت و سازهای شهری بناب غیرمجاز بوده و 80 درصد مشکلات موجود شهر حاصل ساخت و سازهای غیرمجاز است.

40 درصد ساخت و سازهای شهری بناب غیرمجاز است/ قلع و قمع 180 مستحدثات غیرمجاز در راضی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، جواد نظام‌پرست امروز در اولین جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان بناب با اشاره به ضرورت همکاری نهادهای خدمات‌رسان برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اظهار داشت: در جریان ساخت و سازهای غیرمجاز ما علناً پول را از طریق عوارض از شهروندان قانونمند دریافت و به محلاتی که غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز نموده و هیچ عوارضی پرداخت نمی‌کنند، هزینه می‌کنیم تا مشکلات این محلات حل شود که آن هم با توجه به غیراصولی بودن ساخت و سازها، هیچ تأثیری نداشته و هزینه را برای شهرداری مضاعف می‌کند!

وی افزود: در جریان سال 99 همکاران ما در شهرداری 675 مورد اخطار کتبی به افرادی که تخلف ساختمانی داشته‌اند، صادر کرده‌اند که بخش اعظم آن در ماه‌های اخیر داده شده است.

قلع و قمع 180 تخلف ساختمانی در شهرستان بناب

مدیر جهاد کشاورزی بناب نیز در این جلسه گفت: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، 180 تخلف ساختمانی طی سال جاری در سطح شهرستان بناب قلع و قمع شده است.

روح‌الله خیری با انتقاد از قطعه‌بندی اراضی کشاورزی در شهرستان بناب تصریح کرد: هم اکنون 14 پرونده تخلف ساختمانی در دستگاه قضایی شهرستان در حال رسیدگی است.

وی خاطرنشان کرد: در مقطعی متأسفانه برخی فشارهای سیاسی مانع برخورد با متخلفان و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز می‌شد ولی تشکیل این کارگروه می‌تواند نقطه قوتی باشد که جا دارد از فرماندار شهرستان بخاطر تشکیل این کارگروه و پیگیری مسائل تقدیر و تشکر به عمل آید.

انتهای پیام/60004/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول