اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ساخت بیمارستان جدید ساوه بدون تزریق بودجه ۱۰ سال زمان می‌برد

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به کم بودن توان دولت در تزریق بودجه گفت: اگر پروژه بیمارستان جدید ساوه با همین شیوه ادامه یابد ۱۰ سال برای ساخت آن زمان نیاز است.

ساخت بیمارستان جدید ساوه بدون تزریق بودجه ۱۰ سال زمان می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی مصری ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در ساوه پروژه ساخت پردیس دانشکده علوم پزشکی را یکی از پروژه‌های خیر ساز شهرستان دانست و اظهار کرد: امروز نیز با حضور رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پایگاه امداد جاده‌ای در زاویه افتتاح شد ضمن اینکه در کیلومتر ۴۷ اتوبان ساوه - همدان نیز قول ایجاد یک پایگاه داده شده که جانمایی صورت گرفته و امیدواریم با کمک مجمع خیرین وارد فاز احداث شود.

وی افزود: در سایر حوزه‌ها نیز خیرین گران‌قدر کمک‌های خوبی داشته‌اند اما ما نباید نگاهمان تنها به کمک خیرین با مبالغ بالا باشد چراکه همه مردم می‌توانند در حد توان به حساب مجمع خیرین سلامت کمک‌های خود را واریز کنند چراکه همین کمک‌های کم هم می‌تواند باعث تجمیع و جلو بردن پروژه‌ها می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به کم بودن توان دولت در تزریق بودجه اضافه کرد: اگر پروژه بیمارستان جدید ساوه با همین شیوه ادامه یابد ۱۰ سال برای ساختش زمان نیاز است اما امیدواریم با تغییر کاربری و واگذاری زمین‌های دانشکده و همچنین کمک خیرین هرچه زودتر این بیمارستان را وارد فاز خدماتی کنیم.

مصری مجموع کمک‌های خیرین در ساوه و زرندیه از سال ۹۵ تاکنون را ۱۵ میلیارد تومان دانست و افزود: بر اساس برآورد سال ۹۷ ساخت بیمارستان جدید در ساوه ۲۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت که با توجه به تورم صورت گرفته این رقم به ۵۰۰ میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

وی در ادامه به تغییر وضعیت ساوه به کم‌خطر و آبی از 4 بهمن‌ماه اشاره داشت و خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی‌های ما این است که نتوانیم از این وضعیت مراقبت کنیم و عادی‌انگاری صورت بگیرد که همین کار ما را به پیک‌های بعدی سوق خواهد داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: پیک چهارم شرایط خاصی دارد بخصوص اینکه جهش‌های مختلفی ممکن است داشته باشد و خطرش از پیک‌های قبلی بالاتر باشد لذا از مردم می‌خواهیم با رعایت نکات بهداشتی کادر درمان را بیشتر از قبل یاری کنند.

مصری به کم شدن استفاده مردم از ماسک در روزهای اخیر نیز اشاره داشت و گفت: همین کم کردن نکات بهداشتی باعث برخی عفونت‌های آنفولانزایی شده اما خوشبختانه تعدادش کم است و با پیک آنفولانزایی مواجه نشده‌ایم لذا باید زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی ادامه یابد تا به عفونت‌های آنفولانزایی مبتلا نشویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول