اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی و متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در کمیجان

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی و متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی و متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در کمیجان

سعید فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با اجرای هدفمند و به موقع و اثرگذار طرح‌های انتظامی و فرهنگ‌سازی ترافیک در سطح شهرستان، خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه شاهد کاهش ۲۵ درصدی تصادف منجر به فوت و تعداد متوفیان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی تصادفات جرحی در این شهرستان طی این بازه زمانی اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد مجروحان تصادفات نیز در این بازه زمانی ۲۵ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان با اشاره به حجم بالای استفاده از موتورسیکلت و وسایل کشاورزی در سطح این شهرستان افزود: اکثر تصادفات این شهرستان توسط موتورسیکلت‌سواران متخلف صورت گرفته و لزوم قانونمندی راکبان موتورسیکلت از ضروری‌ترین اقدامات در حوزه ترافیکی است.

فراهانی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۵۰۸ دستگاه موتورسیکلت و تعداد ۴۲۷ دستگاه خودرو متخلف توسط مأموران پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

وی با تأکید بر لزوم آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به حقوق یکدیگر احترام گذاشته تا شاهد بهبود و ارتقاء فرهنگ ترافیکی در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول