اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری در زمستان/ مشارکت ۴۰۰ کودک و نوجوان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از افزایش کارگاه‌های مجازی در زمستان خبر داد و گفت: قریب به ۴۰۰ دانش‌آموز در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند.

افزایش کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری در زمستان/ مشارکت ۴۰۰ کودک و نوجوان

بهناز ضرابی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کارگاه‌های مجازی از استقبال خوبی نسبت به ترم تابستان و پاییز برخوردار شده گفت: در ترم‌های گذشته تعداد کارگاه‌ها ۱۱ عنوان بود که در ترم زمستان به ۲۷ کارگاه رسید.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها در رشته‌های متنوع، خلاق و جذاب برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود گفت: در ۱۷ کارگاه هنری آموزش های مختلفی از جمله بازیگری، نقاشی، خوشنویسی، نمایش عروسکی، پویانمایی، قصه‌گویی، عروسک‌سازی، داستان نویسی، ساخت پادکست، ویترای، کاردستی، کلاژ، سفالگری، داستان‌نویسی، عکاسی، مهارت خوش بینی، اریگامی، صنایع دستی و هنرهای بومی به اعضا ارائه می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با بیان اینکه قریب به ۴۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند افزود: مزیت این کارگاه‌ها این است که بچه‌ها فارغ از کلاس‌های آموزشی و درسی، می‌توانند اوقات فراغت خود را به نحو مطلوبی بگذرانند و در کنار آن مهارت بیاموزند.

وی یادآور شد: در این کارگاه‌ها استعدادهای کودکان و نوجوانان توسط مربیان، کشف و در جهت پرورش و هدایت آنها تلاش می‌شود که امیدواریم مثمر ثمر واقع شود.

وی دست‌ورزی و آموزش مهارت‌های تخصصی هنری، فرهنگی و ادبی را از دیگر مزیت های این کارگاه ها دانست و افزود: این کارگاه‌ها بعد از پشت سر گذاشتن ایام کرونا نیز در کنار کارگاه های حضوری ادامه خواهد داشت.

ضرابی‌زاده با بیان اینکه در خصوص سواد رسانه‌ای اقدامی صورت نگرفته گفت: علت این امر عدم گذراندن دوره های آموزشی توسط مربیان است و تحقق این امر آموزش دیدن مربیان است.

وی از افزوده شدن کارگاه‌های سواد اقتصادی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها کودکان و نوجوانان با مهارت کارآفرینی و نحوه درآمدزایی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول