اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد؛ توسعه گردشگری جدی‌ترین مطالبه‌ مردم اردکان است

استاندار یزد مشارکت بخش خصوص در توسعه همه جانبه را از جمله ویژگی های اردکان دانست و گفت: توسعه گردشگری یکی از جدی‌ترین مطالبه‌ مردم اردکان و اولویت‌ اجرایی مسئولان محلی در این شهرستان است،

استاندار یزد؛ توسعه گردشگری جدی‌ترین مطالبه‌ مردم اردکان است

به گزارش خبرگزاری فارس در اردکان، محمدعلی طالبی در جلسه بررسی راهکارهای توسعه گردشگری اردکان که با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نماینده مردم این شهرستان در مجلس برگزار شد، وجود میراث انسانی برجسته را از جمله ظرفیت‌های اردکان دانست و اظهار کرد: بخش خصوصی توانمند از دیگر ویژگی‌های این شهرستان در استان یزد است.

وی مشارکت مجموعه چادرملو در بحث میراث فرهنگی شهرستان اردکان را نوید بخش توسعه گردشگری در این شهرستان عنوان کرد و افزود: تفاهم جمعی در مورد بسیاری از موضوعات نظیر میراث فرهنگی از دیگر ویژگی‌های توسعه ای در اردکان است.

استاندار یزد با بیان این‌که توسعه گردشگری یکی از جدی‌ترین مطالبه‌های مردم اردکان و اولویت‌های اجرایی مسئولان محلی در این شهرستان است،گفت: مسئولیت نماینده اردکان در فراکسیون گردشگری مجلس فرصت مناسبی برای توسعه این مهم در این دیار است.

انتهای پیام/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول