اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

لرستان در زمینه کشف قاچاق در کشور بهترین وضعیت را دارد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: استان لرستان در زمینه کشف قاچاق در کشور بهترین وضعیت را دارد و در اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش‌گیرانه جزو استان‌های پیشرو است.

لرستان در زمینه کشف قاچاق در کشور بهترین وضعیت را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی پلدختر اظهار داشت: شهرستان پلدختر گر چه از نظر جمعیتی کوچک اما به لحاظ امنیت جغرافیایی وکریدور جاده‌ای شریان حیاتی محسوب می‌شود که در گزارش‌های نیروی انتظامی آمده، باید به عنوان شهرستان متوسط به بالا در موضوعات پلیسی دیده شود.

وی به کلانتری ۱۱ شهر پلدختر که در جریان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تخریب شده اشاره کرد و افزود: این کلانتری قبل از سیل معارضی نداشت اما اکنون که بحث خیابان ساحلی و انسداد کوچه پیش آمده باید سازمان متولی آن را قیمت گذاری کند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در این رابطه کارشناس دادگستری، نیروی انتظامی آن را تایید و سازمان به اندازه این ملک، مکانی را به جای آن مشخص کند ، پس از آن گزارش‌های لازم به مهندسی ستاد کل ناجا ابلاغ و با گرفتن دستور تهاتر می‌شود که پیگیری‌های لازم در این صورت گرفته است.

وی افزود: فرماندهان نیروهای مسلح در تابعیت ستاد کل و فرمانده معظم کل قوا قرار دارند و برعکس همه سازمان‌های اجرایی و غیره در رابطه با تهاتر و فروش ملک اختیاری ندارند اما براساس تشریفات قانونی ستادکل با نگاه عالمانه و با در نظرگرفتن منفعت مردم تهاتر صورت می‌گیرد.

سردار مهدیان نسب یادآورشد: ۳۲ خانه سازمانی پلدختر در تفاهم نامه نوشته شده که به علت هزینه‌های ناشی از شرایط کرونایی تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: استان لرستان در زمینه کشف قاچاق در کشور بهترین وضعیت را دارد و در اجرای طرح‌های عملیاتی و پیش‌گیرانه جزو استان‌های پیشرو است و در کنترل جاده‌ای و پیش‌گیری از تصادفات، ۴۳ درصد کاهش تصادفات داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول