اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پیش بینی دمای منفی 3 درجه برای امشب در یزد

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به پیش بینی کاهش دمای شبانه در این استان، گفت: دمای شبانه امشب یزد منفی سه درجه خواهد بود و فردا شب نیز به صفر درجه می رسد.

پیش بینی دمای منفی 3 درجه برای امشب در یزد

احسان الله دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در زمستان امسال، اظهار کرد: در دی ماه ۱۶ روز بصورت ممتد دمای هوا در بیشتر مناطق استان زیر صفر بوده است.

وی افزود: حداقل دما دیشب در شهر یزد به منفی پنج درجه، اشکذر، اردکان و بهاباد به منفی ۹، ابرکوه و بافق به منفی سه، میبد منفی هشت و هرات به منفی پنج درجه سانتی گراد رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با بیان این‌که سرمای هوا پایدار نخواهد بود، گفت: افزود : پیش بینی می شود از امشب شدت سرمای شبانه کاسته شود و حداقل دمای شبانه امشب به  ۲ تا۳ درجه زیر صفر خواهد رسید و فردا شب به صفر درجه می رسد و همچنین شب های پایانی هفته در شهر یزد به چهار درجه بالای صفر خواهد رسید .

وی همچنین از افزایش دمای روزانه در روزهای آینده خبر داد و گفت : دمای هوا دیروز در شهر یزد ۹ درجه امروز ۱۲ درجه و در روزهای آینده به ۱۶ تا۱۷درجه هم خواهد رسید.

دهقانی در ادامه تصریح کرد: از روز چهارشنبه افزایش دما ابرناکی را در استان خواهیم داشت و در روزهای پنج شنیه جمعه هوای بباری برخواهد گشت .

وی با اشاره به اینکه دی ماه خشکی را سپری کردیم خاطرنشان کرد: در بهمن ماه هم حداقل تا یک هفته آینده بارشی نخواهیم داشت .

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد خاطرنشان کرد: پیش بینی‌ها نشان می‌دهد در اواخر بهمن، اسنفد و فروردین ماه این کم بارشی ها جبران شود و امیدواریم بارندگی خوبی داشته باشیم.

وی در پایان با توجه به پایداری هوا در دو و سه روز آینده را خواهیم داشت گفت: افزایش آلایندگی ها در مناطق صنعتی به وبژه در ساعات اولیه صبح  وجود خواهد داشت که شاخص هوا در حالت ناسالم برای گروه حساس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول