اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خسارت ۴ میلیاردی کرونا به ورزش گلستان/ افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی در دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از خسارت ۴ میلیاردی کرونا به ورزش گلستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به باشگاه‌های خصوصی پرداخت شده است.

خسارت ۴ میلیاردی کرونا به ورزش گلستان/  افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسمعلی برزمینی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۲ خانه ورزشی روستایی افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: ۱۲۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان داشتیم که که ۱۳ پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری‌ خواهد برسد و برای بهره‌برداری سایر پروژه‌های نیمه‌تمام به ۳۵۰ میلیارد تومان بودجه نیازمندیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در خصوص تکمیل سالن سرپوشیده ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای گلستان بیان کرد: تکمیل این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این بودجه اختصاص یابد تا پروژه تکمیل شود.
برزمینی درباره تعیین تکلیف هیات‌های ورزشی که با سرپرستی مدیریت می‌شوند، گفت: چهار مجمع انتخاباتی امسال برگزار شد و تا پایان سال ۱۰ مجمع انتخاباتی دیگر برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم مجمع انتخاباتی هیات‌های ورزشی شطرنج، سه‌گانه، جودو، تکواندو، نابینایان، شنا، انجمن‌های ورزشی، وزنه‌برداری، هندبال و اتومبیلرانی تا پایان سال برگزار شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: برخی از این هیات‌ها به صورت سرپرستی اداره می‌شود و در اقدامی جدید دو ماه قبل از پایان دوره چهار ساله ریاست فراخوان ثبت‌نام و اقدامات اداری برگزاری مجمع را انجام دهیم که بلافاصله رئیس جدید انتخاب شود.
برزمینی در پاسخ به انتقاد خبرنگاری مبنی بر مهندسی برگزاری مجامع انتخابات ورزشی، گفت: در انتخابات هیات‌ها هیچ دخالتی نداریم و‌ من و رئیس هیات هرکدام یک رای داریم که به فرد مورد نظر رای خواهیم داد و هیچ دخالت دیگری در انتخاب اشخاص نداریم و نخواهیم داشت.
وی در خصوص واگذاری سالن‌های ورزشی روستایی، تاکید کرد: در گذشته نمی‌توانستیم این سالن‌ها را به دهیاری‌ها واگذار کنیم اما  در حال حاضر می‌توانیم بدون مزایده سالن‌های روستایی را به دهیاری‌ها واگذار کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در بخش خسارت‌های وارد شده به ورزش ناشی از شیوع کرونا، تصریح کرد: در بخش دولتی بیش از یک میلیارد تومان و در بخش خصوصی بیش از ۳ میلیارد ریال خسارت وارد شد.
برزمینی بیان کرد: ۱۶۰ باشگاه خسارت‌دیده در سامانه کارا ثبت‌نام کردند که حدود ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات تاکنون پرداخت شد و باقی آن پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول