اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

نوآوری و کارآفرینی ، رمز جهش تولید در تجهیزات آموزشی کشور است

دوران مدرسه و دانشگاه برای ما همیشه خاطره ساز بوده و روزهای تحصیل و کارها و حرف های معلم ها و اساتید ، در گوشه ذهنمان ماندگارست.

نوآوری و کارآفرینی ، رمز جهش تولید در تجهیزات آموزشی کشور است

. همه ما با تخته سیاه و گچ، وایت برد و ماژیک وایت برد، نیکمت و صندلی خاطره داریم ولی با کسانی که صندلی ها، وایت برد ها و ماژیک ها را می سازند و در  این  صنعت  فعالیت می‌کنند آشنایی نداریم.بخشی از تجهیزات آموزشی که در مدارس و دانشگاه ها استفاده می شود، در یک کارخانه نوآور و توسط کارآفرینان خلاق آن تولید شده است. کارآفرینانی که اعتقاد دارند نوآوری و  کارآفرینی در حوزه تجهیزات آموزشی کشور رمز جهش تولید در این صنعت و ارتقا کیفیت آموزش کشور خواهد شد

معلمین و اساتید بدلیل استفاده زیاد از تخته سیاه و گچ دچار عوارضی می شدند که در بلند مدت سلامت آنها را به خطر می انداخت، کارآفرینان صنعت آموزش کشورمان نیز از سال ها قبل برای پاسخ به خواسته های معلمین و اساتید و ارتقا سطح کیفی تجهیزات آموزشی تلاش های زیادی کرده اند که به جرات می توان گفت کارخانه شیدکو از آن دست تولید کنندگانی است که نوآوری و تنوع کمی و کیفی تولید تجهیزات مورد نیاز مدارس و دانشگاه ها را سر لوحه کار خود قرار داده و به عنوان نوآور برتر صنعت آموزش کشور علیرغم مشکلات بوجود آمده و شیوع کرونا در راستای جهش تولید گام های مهمی برداشته است.

نوآوری شیدکو،  کیفیت تخته های وایت برد را ارتقاء داد

نوآوری همیشه یکی از دغدغه های مدیران شیدکو بوده است و  آنها کارآفرینی بدون خلاقیت و نوآوری را محکوم به شکست می دانند. مدیر عامل شیدکو مهندس شمس می گوید: هرچه بیشتر درمحیط های آموزشی تحقیق میکردیم جای خالی تجهیزات با کیفیت را حس  میکردیم. خودمان تحقیق می کردیم، طراحی محصولات را انجام میدادیم و خلاصه ما محصولاتمان را خلق میکردیم.نواوری و خلق محصول ما را به تولید وایت برد های با کیفیت نزدیک کرد به طوری که امروز ما می توانیم وایت برد مغناطیسی  با پاک شوندگی بالا و بدون ماندن اثر ماژیک را تولید و عرضه کنیم.»

پاک شوندگی وایت برد ها همیشه یکی از دغدغه های مدارس و دانشگاه هاست و وقتی می خواهند تجهیزات جدیدی بخرند نگران کیفیت وایت برد هستند. شیدکو ضمن خلاقیت در ظاهر وایت برد ها و تنوع بخشی به این محصول موفق شده است براساس نحوه مصرف، بودجه مصرف کننده و محیط مورد استفاده سه مدل وایت برد با نام های کلاسیک، آلفا و تابا به بازار عرضه کند.

خط تولید منحصر بفرد و توان بالای تولید روزانه، استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک، کنترل کیفی در تمام مراحل خرید، تولید، ارسال و تحویل سبب شده علاوه بر تامین نیاز داخل و دارا بودن بیشترین سهم بازار داخل کشور، اهداف صادراتی نیز محقق شود.

بالا بودن سطح کمی و کیفی وایت برد های شیدکو در کشور های همسایه نیز زبانزد است و در حوزه صادرات وایت برد، صندلی های دانشجویی، تخت های خوابگاهی و سایر محصولات متنوع آموزشی و اداری شیدکو حرف اول را می زند.

شیدکو با دارا بودن شبکه توزیع گسترده در سراسر کشو امکان خرید وایت برد را در همه شهرهای کشور فراهم نموده است تا هموطنان بتوانند به راحتی خریدشان را نجام دهند.

بومی سازی ماژیک وایت برد در شیدکو،  گامی بلند در جهش تولید است

ماژیک های وایت بردی که در کشور مصرف می شود عمدتا وارداتی است که با توجه به تحریم های بین المللی و افزایش نرخ ارز، هزینه واردات لوازم التحریر، نوشت افزار و ماژیک وایت برد به شدت افزایش یافته است. همین امر کارانه شیدکو را برآن داشت تا پس از چند سال تحقیق و توسعه روی ماژیک های وایت برد، اقدام به تولید این محصول مصرفی در داخل کشور نماید.

در اقدامی نوآورانه و بی نظیر، خط تولید ماژیک وایت برد شیدکو در دی ماه 98 افتتاح شد و مصرف کنندگان داخلی می توانند نسبت به خرید و ثبت سفارش ماژیک وایت برد اقدام نمایند. کیفیت رنگ جوهر، پاک شوندگی عالی و طول نوشتاری بالا سبب شده گزینه اول انتخاب مدارس و دانشگاه های کشور ، ماژیک وایت برد شیدکو باشد.

کیفیت بالا، منجر به افزایش تولید خواهد شد

استفاده از نیمکت های سفت و بدون پشتی در کلاس های مدرسه، صندلی های دسته دار فلزی که برای جلسات امتحان استفاده می شد جزو خاطرات دوران دانش آموزش و دانشجویی کارآفرینانی است که تصمیم گرفتند صنعت آموزش کشور را متحول کنند و از تولید نیمکت و صندلی های سفت و خسته کننده فاصله بگیرند. کارخانه شیدکو با راه اندازی واحد تحقیق و توسعه موفق شد یک صندلی دانشجویی ارگونومیک، زیبا، کاربردی و منحصر بفرد را تولید کند که به عنوان یکی از بهترین صندلی های آموزشی و دسته دار در مدارس و دانشگاه های کشور استفاده می شود.

بدلیل استقبال بسیار زیاد از این صندلی است بیش از یک دهه است که صندلی دانشجویی شیدکو پرفروش ترین صندلی بازار است و نوآوری شیدکو در خلق صندلی های تکنفره، دو نفره و سه نفره دانشجویی سطح کیفی تجهیزات آموزشی را بالا برد.

شیدکو اما در دوران کرونا نیز برای ارج نهادن به مشتریان  و مصرف کنندگان واقعی خود که دانش آموزان و دانشجویان هستند یک محصول نواورانه دیگر را که علاوه بر کاربرد های آموزشی، کاربرد خانگی نیز دارد به بازار معرفی کرد. صندلی تاشو شیدکو یک صندلی چند منظوره است که دانش آموزان و دانشجویان می توانند از آن به عنوان صندلی میز تحریر خود استفاده کنند و یا برای مطالعه در داخل حیاط، تراس و بالکن به راحتی آن را با خود حمل کنند و هر جایی که خواستند بنشینند و مطالعه کنند.

از طرف دیگر با توجه به اینکه میزهای تحریر امروزی در داخل دکوراسیون خانه ها ساخته می شود و برا کمجا بودن، بخشی از دکور را به میز تحریر تبدیل کرده اند، خرید صندلی تاشو می تواند  پیشنهاد خوبی باشد.

سخن آخر

خوب آموختن و خوب آموزش دیدن نیاز به تجهیزات با کیفیت دارد که دغدغه و دردسر کمتری داشته باشد. ما معتقدیم نوآوری و کیفیت بالا سبب می شود تعداد افراد بیشتری از محصولات ما استفاده کنند و این امر سبب توسعه صنعت آموزش کشور می شود. استفاده از وایت برد خوب، ماژیک وایت برد خوب و صندلی های خوب سبب می شود شرایط فیزیکی یک مطالعه و یادگیری خوب فراهم شود.

شما عزیزان می توانید با جستجوی کلمه شیدکو در گوگل، به وب سایت این کارخانه سر بزنید و با سایر محصولات و خدمات  شیدکو آشنا شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول