اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تشکیل 13 کارگروه ستاد دهه فجر در شهرستان سوادکوه

سرپرست فرمانداری سوادکوه از تشکیل 13 کارگروه ستاد دهه فجر در شهرستان سوادکوه خبر داد.

تشکیل 13 کارگروه ستاد دهه فجر در شهرستان سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عین‌الله طالبی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر با اشاره به اینکه ایام دهه فجر ایام ویژه و خاصی است و رنگ و بوی جامعه در این ایام تغییر می‌کند، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران انقلاب اسلامی از اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر است.

سرپرست فرمانداری سوادکوه با بیان اینکه ۱۳ کارگروه ستاد دهه فجر در شهرستان سوادکوه شکل گرفت، افزود: برنامه‌های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر آن است که دهه فجر برای مردم کهنه نمی‌شود.

وی از مشاهده تبلور اتحاد و انسجام ملی در دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی بر پایه خون شهدا و مقاومت به دست آمد و ادارات و نهادها تا نهم بهمن‌ماه برنامه‌های خود را به فرمانداری اعلام کنند.

طالبی با اشاره به اینکه همه برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا باشد و فعالیت در فضای مجازی و فرهنگی مورد نظر است، اظهار کرد: پخش سرود‌های حماسی، روز‌شمار و سالگرد رحلت آیت الله طبرسی در اجرای برنامه‌ها مورد نظر باشد.

* اجرای برنامه‌های بصیرتی

حجت الاسلام مهدی جعفری با اشاره به اینکه پیشرفت‌ها و‌ توفیق‌های ما با شهادت شهیدان به دست آمد تا در کشور امنیت داشته باشیم و آقا‌بالاسر نداشته باشیم، گفت: مدیون انقلاب و‌ نظامیم.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با بیان اینکه برای صندلی‌های مدیریتی شهید، جانباز و ایثارگر فدا شدند و مدیریت، امانتی به دست ما است، افزود: در اجرای برنامه‌های بصیرتی و اعلام خدمات نظام تلاش شود و انقلاب برای مردم است و پیشرفت انقلاب با ایستادگی و حمایت مردم به دست امد.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول