اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رسالت دستگاه‌های فرهنگی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: رسالت دستگاه‌های فرهنگی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبین نقش ولایت فقیه در دوام و قوام این انقلاب است.

رسالت دستگاه‌های فرهنگی تبیین دستاوردهای  انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج با اشاره به اینکه رسالت دستگاه‌های فرهنگی درباره تبیین دستاوردهای  انقلاب اسلامی بسیار مهم و خطیر است، اظهار کرد: درهیچ شرایطی نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی  ماحصل خون شهدایی است که از جان خود مایه گذاشتند تا دامن استبداد برچیده شود و طاغوت و طاغوتیان سرنگون شوند.

وی بیان کرد: انقلاب ما به رهبری و تدبیر وتدبر  بزرگ مردی چون امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و تبین نقش ولایت فقیه در دوام و قوام این انقلاب بخش دیگری از رسالت دستگاه‌های فرهنگی است که باید به آن پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تبیین راه امام و معرفت‌افزایی درباره انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل امروز باید به ذایقه جوان امروز توجه کرد، ضمن این که نظر به شرایط کنونی نیاز به استفاده بیشتر و بهره‌گیری افزون‌تر از فضای مجازی در این برهه بیش از بیش احساس می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج درباره برنامه‌های شهرستان سنندج در دهه مبارک فجر گفت: نشست بانوان نخبه با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های این شهرستان در آستانه دهه فجر خواهد بود.

حجت‌الاسلام کاوه برپایی سیر مطالعاتی بین جوانان جامعه به منظور بسط فرهنگ کتابخوانی ومعرفت افزایی انقلابی را یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده این اداره در ایام دهه فجر دانست و گفت: برگزاری مراسم بزرگ جشن تکلیف نماز اولی‌ها با عنوان (میثاق عارفانه) با همکاری دستگاه‌های مطبوع از جمله دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان، آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و غیره به عنوان شاخص‌ترین برنامه‌های امسال دهه فجر انقلاب سلامی مورد توجه این نهاد فرهنگی خواهد بود.

وی یادآور شد: برای تربیت جوان مؤمن، متعهد و انقلابی باید دغدغه مند و دلسوز ظاهر شد تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید و بی‌شک برگزاری مراسم جشن تکلیف نماز اولی‌ها باعث ایجاد نشاط معنوی واشتیاق بیشتر به انجام تکالیف واجب محول شده به نوجوانان است.

وی اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در نظر دارد این برنامه شاخص را در راس برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قراردهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج اعلام کرد: برگزاری گفتمان انقلاب ویژه جوانان و نوجوانان، تجلیل وسرکشی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های اجتماعی، از جمله برنامه‌های دیگر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در این ایام مبارک خواهد بود.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول