اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

جهادی‌ها روز مادر هم به میدان آمدند/ بسته‌های فرهنگی برای مادران

مسؤول گروه جهادی شهدا گفت: پویش «خانه‌های فاطمی» به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) برنامه‌ریزی شده است و بر همین اساس، 135 بسته فرهنگی و سبد غذایی بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌کنیم.

جهادی‌ها روز مادر هم به میدان آمدند/ بسته‌های فرهنگی برای مادران

محسن اسماعیلی مسؤول گروه جهادی شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت و خبرگزاری فارس اظهار کرد: پویش «خانه‌های فاطمی» به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) برنامه‌ریزی شده است و بر همین اساس 135 بسته فرهنگی و سبد غذایی به نیت حروف ابجد نام حضرت فاطمه(س)، به خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع می‌کنیم.

وی در خصوص محتوای بسته‌های فرهنگی با اشاره به اینکه یک بخش آن برای کودک و نوجوان و بخش دیگر آن مرتبط با مادران است، بیان کرد: داخل این بسته‌‌ها برای کودک و نوجوان، بخشی از لوازم تحریر و کتب داستان، شعر و رنگ‌آمیزی در نظر گرفته‌ایم و برای بخش مرتبط با مادران نیز یک کتاب درباره زندگینامه حضرت فاطمه(س) قرار داده‌ایم.

اسماعیلی افزود: یک هدیه کوچک نیز همراه با دلنوشته‌ای از زبان یک کودک در بسته فرهنگی قرار داده‌ایم تا بچه‌هایی که نمی‌توانند هدیه بخرند در این روز بتوانند، این هدایا را از طرف خودشان به مادرانشان تقدیم کنند. همچنین در کنار این بسته، سبد غذایی شامل(برنج، نان، ماکارونی و گوشت، مرغ و...) نیز آماده کرده‌ایم تا توزیع کنیم.

وی درباره تعداد اعضای فعال در پویش خانه‌های فاطمی،گفت: گروه جهادی شهدا 8 نفره است که در کنار ما یک گروه سه نفره قرار دارد و در حال حاضر11 نفر هستیم که در پویش خانه‌های فاطمی فعالیت می‌کنیم.

مسؤول گروه شهدا با اشاره به هدف پویش «خانه‌های فاطمی» اظهار کرد: در این پویش سعی به ترویج فرهنگ فاطمی در منازل داریم؛ از آنجایی که این خانواده‌ها توان مالی و شرایط خوبی ندارند، سعی کردیم تا با این پویش در این روز عزیز باعث شادی خانواده‌ها شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول