اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شروع رویایی امید گناوه در سایه ناکامی‌ ایرانجوان/ شاهین در انتظار پروازی دیگر

در پنج هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور سه نماینده استان بوشهر نتایج متفاوتی کسب کرده‌اند که این امر باعث خوشحالی و در حین حال نگرانی‌های نیز برای اهالی فوتبال در استان به همراه داشته است.

شروع رویایی امید گناوه در سایه ناکامی‌ ایرانجوان/ شاهین در انتظار پروازی دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا زائری: لیگ دسته دوم کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با برگزاری دو گروه کلید خورد و تیم‌های امید گناوه، ایرانجوان بوشهر در گروه یک و تیم تازه صعود کرده شاهین بندر عامری در گروه دوم به عنوان سه نماینده استان در این رقابت‌ها حضور دارند که در پنج هفته پشت سر گذاشته این سه تیم نتایجی متفاوت را کسب کرده‌اند.

شروع رویایی گناوه امیدها را زنده کرد
امید گناوه موفق‌ترین نماینده استان در پنج هفته اخیر در ابتدای فصل با مشکلات شدید مالی مواجه شد و حتی کار به فروش امتیاز نیز کشیده شد ولی وعده وعیدهای مسؤولین استانی و شهرستانی امید را در ل هواداران این تیم نگه داشت.

نماینده شایسته گناوه با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی و به سرمربیگری حسین عبداللهی که از مربیان جوان این شهر محسوب می‌شود استارت کار را زد و در حالی که کسی انتظارات زیادی با توجه به مشکلات مالی این تیم نداشت ولی در سایه همدلی و توان فنی بالای کادر و بازیکنان نتایج خوبی کسب شد و امید با سه برد و دو مساوی ۱۱ امتیازی و با تفاضل گل بهتر نسبت به اسپاد تهران در جدول گروه یک در صدر قرار دارد و قصد دارد به یکه تازی خود نیز ادامه دهد.

نتایج پنج بازی اخیر امید گناوه در لیگ دسته دوم کشور:
ملی حفاری اهواز ۰ امید گناوه ۰
امید گناوه ۲ علم و ادب تبریز ۲
شهرداری بندرعباس ۱ امید گناوه ۲
امید گناوه ۳ مس نوین کرمان ۰
نفت و گاز گچساران ۰ امید گناوه ۱

ایرانجوان و داستانی تکراری بنام سوء مدیریت
قصه ایرانجوان در لیگ کشور طی سال‌های اخیر برای همه اهالی فوتبال تکراری است و شاید دیگر کسی میلی به گوش دادن این رمان زجرآور ندارد و همچنین عزمی برای پایان آن هم در بین مسؤولین باشگاه و همچنین مدیران ورزشی استان نیست چون آنچنان این داستان پیچیده است که نقطه پایانی در آن نیست.

در این بین فقط گذری خواهیم داشت به مرور آنچه در این فصل از داستان غم‌انگیز ایرانجوان بوشهر یکی از قدیمی‌ترین تیم فوتبال استان بوشهر اتفاق افتاده است.

قرمزهای بوشهری با آمدن عبدالرحیم خرمزی و جذب بازیکنان باتجربه لیگ خیلی امیدوار شدند که خاطرات خوش سالهای نه چندان دور با این سرمربی بومی تکرار شود ولی پیش از شروع اولین بازی لیگ همه امیدها به یأس و ناامیدی تبدیل شد تا ایران جوان همچنان روی نوار ناکامی‌ها قدم بردارد.

پنج تساوی پیاپی در سایه بدقولی و بدعهدی مدیران باشگاه تیم را کاملاً به حاشیه برد تا اعتصاب پیاپی بازیکنان این تیم همچنان ادامه داشته باشد تا جایی که خرمزی نیز از سمت خود استعفاء داد و هواداران این تیم مأیوس از نتایج اخیر به دنبال شگفتی و آمدن فرشته نجاتی برای این تیم ریشه دار فوتبال بوشهر باشند.

نتایج تیم فوتبال ایرانجوان تا پایان هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور:
ایرانجوان بوشهر ۰ محتشم تبریز ۰
فولاد نوین اهواز ۲ ایرانجوان بوشهر ۲
ایرانجوان بوشهر ۱ آوالان کامیاران ۱
سپیدرود رشت ۱ ایرانجوان بوشهر ۱
ایرانجوان بوشهر ۱ شهرداری همدان ۱
ایرانجوان در پایان هفته پنجم با کسب پنج امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

شاهین در انتظار پروازی دیگر
تنها تیم روستایی کشور از استان پراستعداد بوشهر با صعودی مقتدرانه از لیگ سه به دو کشور در سالی که فوتبال بوشهر در سقوط شاهین و پارس جم از لیگ برتر غمگین بود توانست مرحمی بر زخم فوتبال دوستان بوشهری باشد که این اتفاق بزرگ به دست کارگران و ماهیگیرانی رقم خورد که در قالب تیم فوتبال شاهین بندر عامری تنگستان شگفتی ساز شدند و مقتدرانه قهرمان لیگ سه ایران شدند.

داستان فروش امتیاز امید گناوه برای شاهین بندر عامری نیز رخ داد ولی پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره این امتیاز در استان ماند و شاهین به ادامه حیات خود امیدوار شد تا همچون لیگ سه در آسمان لیگ دسته دوم کشور نیز شاهد پرواز این پرنده محبوب باشیم.

شاهینی‌ها در لیگ امسال با حسن مددی و ترکیبی از بازیکنان بومی و چند بازیکن غیر بومی یک امتیاز شیرین را در اولین گام در امیدیه کسب کرد تا با برد خانگی مقابل شهید قندی یزد شروعی طوفانی داشته باشد.

سفیدهای بندر عامری پس از تغییر و تحولاتی در کادر فنی و آمدن رضا نظرزاده مربی بومی در سه بازی پیش روی متحمل دو باخت بیرون از خانه و یک تساوی خانگی مقابل تیم صدرنشین مس شهر بابک شدند.

نتایج تیم فوتبال شاهین بندر عاری در پایان هفته پنجم:
نفت امیدیه ۱ شاهین بندر عامری ۱
شاهین بندر عامری ۲ شهید قندی یزد ۱
شهدای بابلسر ۲ شاهین بندر عامری ۰
شاهین بندر عامری ۰ مس شهر بابک ۰
پاس همدان ۴ شاهین بندر عامری ۱

تیم فوتبال شاهین بندر عامری در پایان هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور و در گروه دو این رقابت‌ها با پنج امتیاز در جایگاه دوم نه قرار دارد.

 

به گزارش فارس، با اتفاقات رخ داده برای سه نماینده استان در لیگ دسته دوم کشور در پایان هفته پنجم، می‌توان اذعان کرد که مدیریت در این سه تیم نقشی اساسی خواهد داشت که البته حمایت‌های همه جانبه مسؤولین استانی و شهرستانی خصوصاً در بحث مالی می‌تواند امید گناوه را در مسیر صعودی همچنان همراهی کند و تیم‌های شاهین بندر عامری و ایرانجوان بوشهر را از بند بی‌پولی رهایی دهد زیرا معتقدیم با حل مشکلات مالی این سه تیم شایسته استان آن‌ها پتانسیل خیلی خوب و بالایی برای درخشش در فوتبال ایران خواهند داشت که این همت مسؤولین استان را می‌طلبد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول