اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

‍ خروج مرغ از همدان ممنوع است

فرماندار شهرستان همدان گفت: ‍ خروج مرغ از همدان ممنوع است.

‍ خروج مرغ از همدان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس همدان محمدعلی محمدی عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز، خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است.

وی خواستار بررسی دقیق میزان مصرف و چگونگی توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان شد و با اشاره به گزارش توزیع کالاهای اساسی توسط صنعت معدن و تجارت استان تاکید کرد: باید با تمرکز بر شبکه توزیع کالاهای اساسی و تشدید نظارت به نحوی عمل کنیم که کالاهای اساسی بدست مصرف‌کنندگان واقعی برسد.

فرماندار شهرستان همدان افزود: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز، نیز خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است و در این خصوص باید نظارت جدی اعمال شود.

وی اضافه کرد:  مردم از تنوع و افزایش غیر قانونی قیمت کالاها گله‌مندند و انتظار دارند دستگاه‌های دولتی مسئول در امر نظارت به وظایف خود عمل کنند که خواسته بحقی است.

وی خواستار ساماندهی وضعیت بساط گستران و دست فروشان با همکاری شهرداری و اتاق اصناف شد و اظهار کرد: بساط گستری و دست فروشی در همه جا متداول است اما باید فعالیت آنها در چارچوب مشخص و با توجه به همه جوانب باشد.

فرماندار همدان از توزیع سهمیه شکر یارانه ای بصورت بسته بندی با قیمت مشخص درج شده خبر داد و افزود: در توزیع کالاهای اساسی باید بنحوی عمل کنیم که این کالاها بدست مصرف کننده برسد و از شبکه توزیع برای سایر مصارف خارج نشود.   

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به وضعیت مرغ و تخم مرغ بازرسان سازمان صمت، اتحادیه‌ها و ستاد صیانت در روزهای آتی نظارت جدی بر بازار و نحوه توزیع و عرضه این محصولات داشته باشند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول