اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پذیرش افراد بی‌سرپناه در مراکز اقامتی بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پذیرش افراد بی‌سرپناه در مراکز اقامتی بهزیستی خبر داد و گفت: با توجه به برودت هوا این اقدام صورت می‌گیرد.

پذیرش افراد بی‌سرپناه در مراکز اقامتی بهزیستی

محمد محمدی قیداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا، همه ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مراکز پذیرش معتادان بی‌خانمان مراکز شبانه‌روزی و هماهنگی با گرمخانه های فعال شهرداری در حال آماده‌باش هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: هم اکنون همه مراکز ماده ۱۵و ۱۶، شلتر، مراکز کاهش آسیب، مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی افراد دارای سوء مصرف مواد برای پذیرش معتادین بی‌خانمان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

وی بر پذیرش و یاری مراکز اورژانس، مراکز قرنطینه، مراکز نگهداری و گشت‌زنی خودروهای سیار ۱۲۳ در سطح استان به منظور ساماندهی افراد آسیب‌دیده و بی‌خانمان  تاکید کرد و گفت: در این زمینه اقلام بهداشتی تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

محمدی قیداری با اشاره به هماهنگی به عمل آمده برای تهیه اقلام غذایی و دارویی مورد نیاز، پیگیری وضعیت گرمایشی همه مراکز و ادارات بهزیستی در سراسر استان گفت: تاکید ما این بوده است که مراکز فعال با تحلیل وضعیت فوری و یاری‌رسانی به افراد نیازمند اقدامات لازم را در این باره انجام دهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از انجام تعاملات لازم برون سازمانی با دستگاه‌های استانی مرتبط با امر ساماندهی افراد بی سرپناه و بی‌خانمان به ویژه شهرداری و اسـتانداری بـا تاکیـد بر فوریت موضوع و تسـریع در امر اسـکان و تـامین غـذا برای اقشار فوق‌الـذکر در گرمخانه‌ها و شلترهای استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی بهزیستی استان خبرداد و تصریح کرد: سرپناه معتادین زنجان در خیابان خیام جنوبی جنب پل سیدالشهدا آماده پذیرش است و در شب گذشته نزدیک به 50  معتاد بی‌خانمان را پذیرش کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در چند روز اخیر با اجرای طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر 150 نفر درکمپ اجباری شهرستان زنجان اسکان داده شده و دیگر افراد بی‌خانمان نیز در مرکز سرپناه شلتر مستقر شدند.
وی یادآور شد: در شهرستان ابهر نیز هماهنگی‌های لازم برای پذیرش در کمپ‌های ترک اعتیاد و گرمخانه شهردای این شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول