اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

هتل‌های ارزان و مناسب اصفهان

اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهر‌های ایران است و از نظر جمعیت رتبه سوم کشور و رتبه‌ نهم خاورمیانه را دارد.

هتل‌های ارزان و مناسب اصفهان

 به دلیل آثار و بنا‌ها‌ی تاریخی فراوانی که در این شهر قرار گرفته، در فرهنگ عامه به نصف جهان معروف است. اکثر آثار تاریخی شهر اصفهان به ثبت جهانی رسیده‌اند. مسافران زیادی از بسیاری از نقاط جهان هر‌ساله به شهر اصفهان سفر می‌کنند. با توجه به تعداد بالای مسافران و گردشگران، هتل‌های متنوعی برای ارائه خدمات به میهمانان در شهر وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از بین هتل‌های بوم‌گردی تا هتل‌های لوکس، نسبت به رزرو هتل اصفهان برای خود و هم‌سفران‌تان اقدام کنید.

هر هتل با توجه به امکانات، موقعیت مکانی، تعداد ستاره و فاکتور‌هایی از این دست، قیمت متفاوتی هم دارد. شما به‌آسانی می‌توانید لیستی از انتظارات خود تهیه کنید و به بررسی قیمت هتل های اصفهان بپردازید؛ هتل‌هایی که امکانات موردنظر شما را ارائه می‌کنند. در ادامه قصد داریم تعدادی از هتل‌های ارزان اصفهان را نام ببریم که معمولا خدمات خوب و مناسبی برای میهمانان خود دارند. اگر می‌خواهید سفر به اصفهان را تجربه کنید، قبل از انتخاب نهایی خود، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هتل ارکید اصفهان

یکی از هتل های اصفهان که از سال 1360 در این شهر فعالیت داشته، هتل ارکید است. این هتل در سال 1395 برای بهبود امکانات باز‌سازی شد. هتل نزدیکی چهار‌راه تختی واقع شده که فاصله کم آن تا ایستگاه مترو از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. البته مسافران می‌توانند به نقاط دیدنی زیادی هم به‌صورت پیاده دسترسی داشته باشند. اگر قصد رزرو هتل اصفهان را دارید، هتل ارکید به نسبت قیمت آن هتلی به‌صرفه خواهد بود.

هتل ویانا اصفهان

یکی از هتل‌های قدیمی اصفهان که در سال 1395 باز‌سازی شده، هتل ویانا است. این هتل یک ستاره که در خیابان کاشانی واقع شده، دسترسی خوبی را به بسیاری از مناطق دیدنی برای مسافران فراهم می‌کند. از جمله این نقاط دیدنی می‌توان به سی‌و‌سه پل و مناطق نزدیک به آن اشاره کرد. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که هتل آسانسور ندارد و مسافرانی که قصد رزرو اتاق در طبقات دوم و سوم این هتل را دارند، باید به این موضوع توجه کنند.

هتل کاوه اصفهان

هتل کاوه کنار ترمینال کاوه اصفهان واقع شده که یکی از نقاط مهم برای انتقال مسافران شهر است. مسافران ساکن در این هتل به‌آسانی می‌توانند از ترمینال استفاده کنند و برای دسترسی به سایر نقاط شهر از اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها کمک بگیرند. این هتل که سابقه فعالیت خود را از دهه 60 همراه دارد، در سال 1392 موردباز‌سازی قرار گرفته و امکانات خود را به‌روز کرده است. هتل دو ستاره کاوه از جمله هتل های اصفهان به‌حساب می‌آید که مسافران می‌توانند با هزینه‌ای معقول امکانات خوبی را از آن انتظار داشته باشند.

هتل کارون اصفهان

هتل یک ستاره کارون که نزدیکی پل فلزی واقع شده است، دسترسی خوبی را برای مسافران به نقاطی نظیر کلیسای وانک فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل فاصله‌ای حدود 2.5 کیلو‌متر تا سی‌و‌سه پل خواهید داشت. هتل کارون با بیش از نیم‌قرن سابقه فعالیت با حدود 10 واحد اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان شهر زیبای اصفهان است. اگر قصد رزرو هتل اصفهان با قیمتی مناسب و امکانات خوب را دارید، هتل کارون می‌تواند بین بررسی‌های شما جایگاه خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید : اقامت گاه های بومگردی قشم

هتل نگین جی اصفهان

هتل نگین جی از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده و همان‌طورکه از نام آن مشخص است، در خیابان جی اصفهان قرار دارد. این هتل در سال 1396 باز‌سازی شده و بسیاری از اتاق‌های آن به‌روز شده‌اند. یکی از ویژگی‌های خوب این هتل سالن‌های کنفرانس آن است. شما می‌توانید با هزینه‌ای معقول در این هتل اقامت داشته باشید یا در‌صورت تمایل سالن‌ آن را نیز رزرو کنید.

 

هتل جام فیروزه اصفهان

میدان نقش جهان از نقاطی است که هر مسافری به شهر اصفهان باید روزی را برای تماشای آن وقت بگذارد. هتل جام فیروزه نزدیکی این میدان بنا شده و این موقعیت مکانی بسیار خوب، نظر بسیاری از مسافران را به‌سمت آن جلب کرده‌ است. هتل هم از نظر سال ساخت هتلی جدید و به‌روز به‌شمار می‌رود و می‌توان انتظار خدمات خوبی را از آن داشت. کنار همه این مزایا قیمت خوب این هتل هم می‌تواند برای بسیاری از مسافران جالب به‌نظر برسد.

جمع‌بندی

اصفهان شهری باستانی و توریستی در مرکز ایران است و مانند جواهری می‌ماند که با گذر زمان زیبایی و درخشش خود را حفظ کرده است. این موضوع باعث شده تا هر‌ساله مسافران زیادی از سراسر دنیا برای بازدید، به این شهر سفر کنند. اگر شما هم قصد سفر به اصفهان را دارید، بعد از مشخص کردن زمان سفر خود باید به محل اقامت خود فکر کنید. اما نگران نباشید؛ شما فقط کافی است که شرایط و نیاز‌های خود را بدانید. اگر هم قرار است مراقب میزان هزینه‌های خود باشید، استفاده از هتل های اصفهان که اقتصادی‌تر هستند و امکانات خوبی را ارائه می‌کنند، می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول