اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

از افتتاح ۳ هزار واحدمسکونی تا اجرای هزار طرح خودکفایی برای مددجویان در لرستان

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان از بهره‌برداری ۳ هزار و ۱۱۳ منزل مسکونی برای مددجویان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

از افتتاح ۳ هزار واحدمسکونی تا اجرای هزار طرح خودکفایی برای مددجویان در لرستان

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در تشریح برنامه‌های کمیته‌امداد لرستان طی دهه‌فجر امسال، اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته چندین طرح در زمینه مسکن، شغل و ارائه تسهیلات به مددجویان اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۳۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان خواهیم شد، ضمن اینکه از طریق مراکز خیریه نیز طی این بازه زمانی توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی را به مددجویان خواهیم داشت.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان از بهره‌برداری ۳ هزار و ۱۱۳ منزل مسکونی برای مددجویان در دهه مبارک فجر امسال خبر و ادامه داد: از این تعداد، ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مختص مددجویان سیل زده است.

محمدی فارسانی همچنین به اجرای هزار طرح خودکفایی برای مددجویان اشاره و این طرح‌ها را شامل ۸۰ طرح کشاورزی، ۱۵ طرح طیور، ۹۰ طرح صنایع‌دستی، ۳۰۰ طرح خدماتی، ۴۰ طرح حمل‌ونقل و ۴۷۵ طرح دامپروری عنوان کرد، ضمن اینکه با اجرایی شدن این طرح‌ها، هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد می‌شود.

وی، اهدای چندین سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش، معرفی مددجویان بیمار به پزشکان خیر و ایثارگر، اهدای جوایز به دانش‌آموزان ممتاز، غبارروبی گلزارهای شهدا و همچنین پخش کلیپ عملکرد از شبکه استانی را از دیگر برنامه‌های کمیته‌امداد لرستان در دهه‌فجر برشمرد. 

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به پرداخت ۷ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات از طریق صندوق امداد و ولایت به مددجویان استان، افزود: ارزش این تعدادطرح ۵۸ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول