اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسیج تمامی امکانات برای مقابله با پشه آئدس/ آگاهی‌بخشی جامعه در خصوص مخاطرات پشه آئدس ضروری است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران تمامی امکانات را برای مقابله با پشه آئدس به کار بگیرند.

بسیج تمامی امکانات برای مقابله با پشه آئدس/ آگاهی‌بخشی جامعه در خصوص مخاطرات پشه آئدس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی در جلسه کارگروه امنیت و سلامت غذایی استان هرمزگان با محوریت مبارزه با پشه آئدس با حضور کارشناسانی از حوزه مبارزه با مالاریا وزارت بهداشت و مدیران حوزه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، نیروی انتظامی و فرمانداران غرب استان هرمزگان با اشاره به اهمیت مبارزه با این پشه، عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و مشاهده پشه آئدس در کشورهای همسایه، فرمانداران سریعا کارگروه‌های امنیت و سلامت غذایی شهرستان‌ها را برای اتخاذ اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با این پشه را بسیج کنند.
 
وی افزود: فرمانداران به‌صورت هفتگی جلسات کارگروه امنیت و سلامت غذایی شهرستان‌ها را تشکیل و اطلاع‌رسانی مناسب در این خصوص به‌عمل آورند.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: آموزش و آگاهی‌بخشی جامعه نقش بسزایی در مقابله و پیشگیری از شیوع و ورود پشه آئدس دارد.
 
رئوفی تصریح کرد: در ضدعفونی مناطق در معرض خطر شیوع پشه آئدس کلیه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری کنند.
 
وی گفت: شهرداران و دهیاری ها با مدیریت فرمانداران و بخشداران در روند مبارزه و مقابله با پشه آئدس همکاری کنند.
 
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان ساخت: رصد اقدامات در حوزه مقابله با پشه آئدس به‌صورت جدی در دستور کار استانداری است و عملکرد دستگاه در این زمینه ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول