اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بنیاد برکت گام مهمی در راستای خودکفایی برداشته است/تحریم‌های آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت ایران است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا با بهره‌گیری از اطلاعات داخل ایران هر نهاد و شرکتی که در مسیر پیشرفت علمی گام بردارد، تحریم می‌کند، گفت: قطعا دشمن منفعت خود را در این تحریم‌ها لحاظ می‌کند و به دلیل اینکه بنیاد برکت گام مهمی در راستای پیشرفت و خودکفایی کشور در زمینه واکسن کرونا برداشته تحریم شده است.

بنیاد برکت گام مهمی در راستای خودکفایی برداشته است/تحریم‌های آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت ایران است

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تحریم‌های آمریکا موضوعی همیشگی و تکراری است، اظهار کرد: هر نهاد و دستگاهی که خیری برای ایران داشته باشد، توسط آمریکا تحریم می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم بنیاد برکت توسط آمریکا عنوان کرد: این کشور اگر ببیند هر کجا برای ایران خیری دارد به فکر تحریم آن است و این شرکت در این اواخر با اعلام آغاز تست واکسن کرونا مورد توجه قرار گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه آمریکا با بهره‌گیری از اطلاعات داخل ایران هر نهاد و شرکتی که در مسیر پیشرفت علمی گام بردارد، تحریم می‌کند، تصریح کرد: قطعا دشمن منفعت خود را در این تحریم‌ها لحاظ می‌کند و به دلیل اینکه بنیاد برکت گام مهمی در راستای پیشرفت و خودکفایی کشور در زمینه واکسن کرونا برداشته تحریم شده است.

طاهری با بیان اینکه برای نمونه آمریکا عرضه سیگار را به ایران را تحریم نمی‌کند، بلکه اموری را تحریم می‌کند که تاثیر مثبتی داشته باشد، ادامه داد: اموری توسط آنها تحریم می‌شود که کاربردی و دارای تکنولوژی باشد و آنچه را تحریم می‌کند که موجب استقلال شود و اشتغالزایی به دنبال داشته باشد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تغییر رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: تجربه ثابت کرده ایدئولوژی این کشور تغییر نکرده و رحم و مروت ندارند. 

وی با اشاره به اینکه شدت مخالفت و دشمنی آمریکا با ایران در دوره‌های رئیس جمهورها ممکن است متفاوت باشد، گفت: مسیر حق و باطل هیچگاه یکی نخواهد بود.

طاهری با اشاره به اینکه ممکن است روش‌های دشمنی روسای جمهور امریکا تغییر پیدا می‌کند اما دشمنی‌ها پابرجا است، عنوان کرد: تجربه ثابت کرده دشمنان گاهی تلاش می‌کنند با باطن مشابه و ظاهر بزک کرده ظاهر شوند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران ریاست جمهورهای مختلفی را در آمریکا تجربه کرده است، افزود: هیچگاه و در هیچ دوره‌ای دشمنی آمریکا با ایران تغییر نکرده است.

انتهای پیام/73009/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول