اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تاکید بر تشکیل دولت جوان حزب‌الهی در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

همایش رؤسا و دبیران هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستانهای استان کهگیلویه وبویراحمد ،با حضور معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

تاکید بر تشکیل دولت جوان حزب‌الهی در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همایش رؤسا و دبیران هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستانهای استان کهگیلویه وبویراحمد ،با حضور معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

این همایش که به دلیل بیماری کرونا فقط با حضور رؤسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان‌ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد میهمان ویژه‌ای از تهران داشت.

آقای قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف کشور بر لزوم همراهی و هم‌افزایی نیروهای انقلاب در این همایش تاکید کرد و گفت : تلاش در جهت دعوت همه جریانات سیاسی انقلابی به وحدت را از ماموریت های ویژه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دانستند.

 

قدیمی در این جلسه با اشاره به نقش مردم در صحنه‌های متعدد کشور، راه خروج نیروهای بی‌عمل و ناکارآمد و بازگشت به ریل انقلاب را منوط به مراجعه به مردم دانست و تاکید کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با رویکرد پایین به بالا و در حرکتی مبتکرانه ، فرایند تصمیم‌سازی رابه  لایه های پایین منتقل کرده است .

وی تشکیل مجلس انقلابی را از ثمرات و کارکرد موثر شورای ائتلاف دانست و افزود: با انسجام و همگرایی احزاب و گروه‌های متعدد ذیل این شورا ،مجلسی یکدست و انقلابی شکل گرفت که خوشبختانه از زمان شکل گیری تا کنون ،با حرکت‌های جهادی ،اقدامات موثری برای بازگشت عزت به کشور وحل معضلات معیشتی مردم برداشته است.

معاون امور استان‌های کشور ضمن تاکید بر فعالیت شورای‌های ائتلاف شهرستان‌ها بر وحدت با همه نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی تاکید کرد.

 ستار هدایت‌خواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی ،تلاش برای تشکیل دولت جوان حزب الهی را از اولویت‌های اساسی این شورا برشمرد و اظهار امیدواری کرد با عزم ایجاد شده در جریانات انقلابی ،دولت جدید با رویکرد جهادی وگفتمان انقلاب شکل خواهد گرفت .

 

خلقی‌پور دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در ابتدای این جلسه با تشریح اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی هیئت موسس شورای ائتلاف شهرستان‌ها ، به ضرورت تسریع در تشکیل مجمع عمومی شهرستانی تاکید کرد واز روسا و دبیران این شورا در شهرستان‌ها خواست حداکثر تلاش خود را برای شکل گیری مجمع منتخبین وانتخاب اعضای شورای مرکزی ائتلاف در شهرستان‌ها بکار گیرند.

در پایان نیز برخی از اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات خود برای آینده مطلوب را ارائه کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول