اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ترامپ باید بعد از این زندگی مخفیانه همراه با ترس داشته باشد

امام جمعه گنبدکاووس گفت: رفتن ترامپ به زباله‌دان تاریخ سبب خوشحالی همه مومنین شده و او باید بعد از این زندگی مخفیانه همراه با ترس داشته باشد.

ترامپ باید بعد از این زندگی مخفیانه همراه با ترس داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های امروز نمازجمعه اظهار کرد: برگزاری رزمایش موشک و پهباد توسط سپاه و ارتش جمهوری اسلامی به دشمنان فهماند که راهی جز فرار از منطقه ندارند.
وی تصریح کرد: اقدامات چند وقت اخیر در آمریکا در راستای انتخابات پرده از واقعیت‌های این کشور را برداشته و به مردم دنیا نشان داد آمریکا با این همه ادعایش در مورد دموکراسی هیچ شاخصی و نشانی از آن در کشورش وجود ندارد.

* برگزاری رزمایش سپاه و ارتش به آمریکا نشان داد که چاره ای جز فرار ندارد
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: آینده آمریکا آینده روشنی نیست و پیام این رزمایش‌ها توسط سپاه و ارتش این بود که آمریکا راهی جز فرار ندارد.
وی با اشاره به مسئله برجام و تحریم‌های آمریکا ادامه داد: از زمانی که آمریکا از برجام خارج شده تاکنون ۷۵۲ تحریم را علیه ایران انجام داده، ۲۷۱ شخصیت کشوری، ۲۶۰ نهاد، ۳۳ هواپیما، ۱۱ کشتی و غیره را تحریم کرده و روزانه ۱۷۰ میلیون دلار به کشور ما زیان وارد کرده است و این نشان‌دهنده آن است که هیچ مذاکره‌ای با این کشور برای برداشتن برجام وجود ندارد.
ترابی با اشاره به برگزاری رزمایش موشکی و پهبادی ارتش و سپاه بیان کرد: برگزاری این رزمایش‌ها باعث بازدارندگی دشمن شده و به دشمن پیام می‌دهد که ایران اسلامی می‌تواند از آخرین نقطه کشور اسرائیل و تمام پایگاه‌های آمریکا در آب‌ها را مورد هدف خود قرار دهد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول