اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر والیبال| سپاهان از سد شهداب گذشت و صدرنشین ماند

تیم والیبال سپاهان در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از سد حریف خود گذشت.

لیگ برتر والیبال| سپاهان از سد شهداب گذشت و صدرنشین ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته بیست‌وسوم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و شهداب یزد از ساعت ۱۱ به میزبانی خانه والیبال تهران مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه سپاهانی‌ها موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۱، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۶ از سد حریف خود عبور کنند.

به این ترتیب سپاهان با هدایت رحمان محمدی راد توانست هفدهمین پیروزی خود را جشن بگیرد و شهداب هم با هدایت محمد عمده غیاثی پنجمین شکست خود در این دوره از رقابت های لیگ برتر را متحمل شد.

شاگردانم جنگنده ظاهر شدند

 رحمان محمدی راد پس از پیروزی ۳ بر یک تیم والیبال سپاهان مقابل شهداب یزد در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: خوشحالم که در بازی امروز به پیروزی رسیدیم. بسیار با تمرکز بازی کردیم و در دفاع و توپ‌های برگشتی امتیازهای زیادی کسب کردیم.

وی ادامه داد: تیم یزد هم در دور برگشت عملکرد متفاوتی داشت و تا کنون شکستی در کارنامه خود نداشت، این موضوع انگیزه خوبی برای ما بود که بتوانیم نخستین شکست را به این تیم تحمیل و جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کنیم. به شاگردانم تبریک می‌گویم که خوب و جنگنده بازی کردند. 

همه بازیکنان تا آخرین لحظه جنگیدند و به پیروزی رسیدیم

علیرضا مباشری پس از پیروزی ۳ بر یک تیم والیبال سپاهان مقابل شهداب یزد در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: با زحمات بازیکنان، تلاش‌های کادر فنی و حمایت های باشگاه توانستیم به پلی آف راه پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه ادامه مسابقات سخت‌تر خواهد بود، گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد. امیدوارم که بتوانیم در بازی های بعدی هم مانند بازی امروز تمرکز داشته باشیم و بتوانیم آنالیزهای کادر فنی را به خوبی در زمین اجرا کنیم. 

دریافت کننده تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: بازی امروز سخت بود. شهداب تیم جنگنده‌ای بود و مقابل تیم های بالای جدول هم به پیروزی رسیده بود. می دانستیم کار سختی داریم، اما خوشبختانه همه تا آخرین لحظه جنگیدند و به پیروزی رسیدیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول