اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارتباط با استثمارگران مایه ضرر است/ باید نگاه‌مان به درون باشد

امام جمعه میناب گفت: ارتباط با استثمارگران در هر سطحی مایه ضرر و زیان است.

ارتباط با استثمارگران مایه ضرر است/ باید نگاه‌مان به درون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محسن ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میناب اظهار کرد: اساس و اصالت ارتباط ما با کشورهای مختلف جهان بر پایه احترام و منافع دوجانبه است اما ارتباط با استثمارگران و استعمارگران هیچ منفعتی نداشته و مایه ضرر و زیان است.

وی با بیان این که تاریخ نشان داده که آمریکایی‌ها همیشه به دنبال منافع یک سویه خود در ارتباط با ملت ایران بوده‌اند و دل بستن به این نوع از ارتباط کار بیهوده‌ای است که منافع و فرصت‌های داخلی خودمان را نیز ضایع می‌کند.

امام جمعه میناب با تصریح بر این که توان داخلی ملت ایران قادر به رفع هرگونه مشکلی است، به موضوع شیوع بیماری کرونا در جهان اشاره و عنوان کرد: کشوری که مدعی داشتن بالاترین و بیشترین امکانات بهداشتی و درمانی در جهان است و اکنون نیز مدعی ساختن واکسن کرونا است، بیشترین فوتی ناشی از این بیماری را دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، گره زدن اعتماد و توان داخلی به آنهایی که بارها در امتحان اعتماد شکست خورده‌اند، مایه گرفتاری و پشیمانی در آینده است، خاطرنشان کرد: خوی درندگی در وجود آمریکایی‌ها را سال پیش با ترور فرزند رشید ملت ایران حاج قاسم سلیمانی عزیز دیدیم که چگونه این فرمانده دلاور مقاومت را که داعش را زمین‌گیر ساخته بود، در فرودگاه بغداد آماج موشک قرار دادند.

بودجه 1400 خیلی مهم است و نباید سازشکارانه بسته شود

وی در ادامه با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور در مجلس شورای اسلامی و بحث و جدل‌های پیرامون آن، گفت: بودجه سال آینده کشور بسیار مهم بوده و بودجه‌ای مهم در دومین سال از گام دوم انقلاب اسلامی بشمار می‌رود که باید دولت آینده آن را اجرایی و عملیاتی کند و لذا دقت در تدوین آن و جلوگیری از ایجاد وابستگی در کشورمان به بیگانه در ذات بودجه لحاظ شود.

امام جمعه میناب مقاومت را تنها راه ملت‌های آزادی‌خواه جهان در برابر زورگویی‌های آمریکا برشمرد و بیان داشت: روحیه سازش فقط سبب گستاخی بیشتر آمریکایی‌ها می‌شود و آنان معنی و برداشت دیگری از سازش دارند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه رزمایش اخیر سپاه و ارتش در سواحل مکران، پیام این رزمایش را صلح و امنیت منطقه دانست و گفت: این اقتدار روزافزون نشانه روشنی به دشمنان ملت ایران است که بدانند دست از پا خطا کنند، پاسخ سختی خواهند گرفت و هرگونه اشتباه محاسباتی آنان به قیمت نابودی تمام آنچه دارند، تمام می‌شود.

تقدیر از سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به شرق هرمزگان

ابراهیمی در پایان از حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و نماینده شرق هرمزگان قدردانی کرد، افزود: توسعه شرق استان هرمزگان بدون کشاورزی میسر نخواهد بود و ریل گذاری در زمینه رفع مشکلات کشاورزی منطقه از طریق قانون‌گزاری شایسته می‌تواند قدم بزرگی برای رفع مشکلات مردم این منطقه و کمک به توسعه و پیشرفت کشور در عرصه کشاورزی بخصوص کشت خارج از فصل باشد.

خبرنگار: صادق بارانی

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول