اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۶ مدال حاصل تلاش تیم دوومیدانی کارگران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

مسوول انجمن دوومیدانی کارگران خراسان رضوی گفت: تیم نیان الکترونیک به عنوان نماینده این استان در مسابقات قهرمانی کشور «گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت» و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا در اهواز حضور پیدا کرد و موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شد.

۶ مدال حاصل تلاش تیم دوومیدانی کارگران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انجمن دوومیدانی کارگران خراسان رضوی، سعید رنجبر اظهار کرد: تیم نیان الکترونیک به عنوان نماینده خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور «گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت» و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا در اهواز حضور پیدا کرد و موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شد.

مسوول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی با بیان اینکه این رقابت‌ها ۳۰ بهمن تا ۲ دی در بخش بانوان و آقایان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این ورزشکاران در رشته‌های پرتاپ وزنه، دوی ۱۰۰ متر، دوی ۵۰۰ متر، دوی ۸۰۰ متر، دوی ۱۵۰۰ متر، پرتاب دیسک، پرش طول و پرتاب نیزه با حریفان خود به رقابت پرداختند و با دعای خیر مردم این ورزشکاران توانستند  یک مدال طلا، چهار  نقره و یک مدال برنز کسب کنند.

وی ادامه داد: در بخش بانوان، سمیرا حاتمی نشان طلای پرتاب نیزه را از آن خود کرد و الهه سیفی در ماده ۸۰۰ متر، سمیرا خجسته در 2 رشته پرش طول و همچنین در رشته ۴در۱۰۰ متر امدادی بهاره شایسته افشار، الهه سیفی، سمیرا حاتمی و سمیرا خجسته موفق به کسب مدال نقره شدند.

رنجبر افرود: در بخش آقایان مهدی رستمی در رشته پرتاب وزنه به مدال نقره و محمد فرجی در دوی ۵هزار متر به برنز دست یافتند.

مسوول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی با بیان اینکه تیم نیان الکترونیک خراسان رضوی در مجموع تیمی در بخش بانوان، به مقام چهارم و در بخش آقایان در رده پنجم رقابت‌ها قرارگرفت، گفت: نفرات برتر این مسابقات، در مسابقات ورزشی کارگران جهان که خردادماه سال ۱۴۰۰ در ایتالیا برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول