اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعتباری به تعهدات کشورهای دیگر وجود ندارد/ آمادگی نیروهای مسلح پیام رزمایش موشکی بود

امام جمعه زنجان با بیان اینکه هیچ اعتباری به تعهدات کشورهای دیگر در قبال کشورمان وجود ندارد، گفت: هیچ اعتباری به این کشورها وجود ندارد چرا که حتی اجازه ورود دارو را به کشورمان نمی‌دهند.

اعتباری به تعهدات کشورهای دیگر وجود ندارد/ آمادگی نیروهای مسلح پیام رزمایش موشکی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از برگزاری مراسم ‌های این ایام تقدیر و اظهار کرد:: مراسم‌های ایام فاطمیه امسال از سوی مردم در شرایط کرونایی و با کمترین نفرات و حداقل‌ها و با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ان‌شالله که همه ما فاطمی باشیم و فاطمی هم از دنیا برویم، تصریح کرد: در آخرت حضرت فاطمه شیعیان و حامیان را شفاعت خواهد کرد.

وی با اشاره به کمک‌های مومنانه مردم در ایام کرونا گفت: خوش به حال کسانی که در این ایام به یاد نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا بودند و در حد بضاعت خود آنها را یاری کردند.

 آیت‌الله خاتمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتدار کشورمان تصریح کرد: در روزهای اخیر چند رزمایش بزرگ توسط نیروهای نظامی کشورمان برگزار و اقتدار کشورمان به رخ جهانیان کشیده شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به رزمایش اقتدار ۹۹ توسط ارتش و سپاه و بسیج و رونمایی از ناو دریایی مکران اشاره کرد و گفت: این رزمایش نشان دهنده اقتدار و صلابت کشورمان در مقابل بدخواهان نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه اگر ما در طول هشت سال دفاع مقدس موشک داشتیم دشمن جرات نمی‌کرد شهرهای کشورمان را بمباران کند، تصریح کرد: پیام این رزمایش به دشمنان اعلام آمادگی قوای مسلح کشورمان و برای دوستان کشورمان نشان دهنده صلح است.

 آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه عده‌ای از اول انقلاب هم دنبال ایجاد تفرقه در میان قوای مسلح کشورمان بودند، افزود: پیام این رزمایش وحدت همه قوای مسلح در راستای دفاع از کشور و نظام و انقلاب است.

امام جمعه زنجان به سالروز رحلت ام‌البنین اشاره کرد و گفت: این مادر آنقدر بزرگوار بود که هم همسر شهید و هم مادر شهید بود.

وی به روز تکریم مادران شهدا اشاره کرد و گفت: مادران شهدا با تربیت فرزندان خود در راستای دفاع از نظام و انقلاب گام برداشتند.

 آیت‌الله خاتمی ادامه داد: ما مادرانی در کشور داریم که خواهر، همسر، مادر و دختر شهید هستند و تعدادی هم چند فرزند خود را در راه دفاع از کشور تقدیم انقلاب کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به شهادت دو رزمنده و جانباز زنجانی شهید فرزین و اصحابی اشاره کرد و گفت: این دو شهید بزرگوار در راه دفاع از کشور به درجه جانبازی رسیده بودند که بعد از سال‌ها تحمل اثرات جانبازی طی روزهای گذشته به شهادت رسیدند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در ممنوع بودن واردات واکسن از کشورهای انگلیس و آمریکا و فرانسه اشاره و تصریح کرد: سیاستمداران این دو کشور پس از انقلاب کشور ما را تحریم کرده‌اند و حتی در این مدت اجازه ورود دارو را نیز به کشورمان ندادند.

 آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه هیچ اعتباری به تعهدات این کشورها در قبال کشورمان وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ اعتباری به این کشورها وجود ندارد چرا که حتی اجازه ورود دارو را به کشورمان نمی‌دهند.

انتهای پیام/ ۲۳۰۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول