اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خوش‌ییلاق، پارک ملی گلستان و توسکستان بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از بازگشایی محورهای کوهستانی گلستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط محور توسکستان، رانندگان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

خوش‌ییلاق، پارک ملی گلستان و توسکستان بازگشایی شد

مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت محورهای کوهستانی گلستان اظهار کرد: شامگاه گذشته با وجود کولاک شدیدی که در محور پارک ملی گلستان شاهد بودیم اما با تلاش‌های انجام شده این محور شامگاه گذشته بازگشایی شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه محور خوش‌ییلاق نیز با تلاش راهداران صبح امروز بازگشایی شد و محور توسکستان با توجه به شرایط خاصی که دارد و دارای پیچ‌های تند و خطرناکی است، عملیات یخ‌زدایی و ایمنی مسیر در حال انجام است و براساس آخرین گزارشات و مشاهدات ما، امکان تردد در این محور وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: محور توسکستان تا دقایقی دیگر پس از هماهنگی با پلیس بازگشایی خواهد شد اما رانندگان برای تردد در این محور زنجیر چرخ حتما باید همراه داشته باشند.

میقانی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در محورهای کوهستانی به انجام عملیات راهداری پرداختند و ۱۰۷ نفر نیرو نیز بکارگیری شد.

وی اضافه کرد: ۱۲۰ خودرو در این مدت کمک‌رسانی شده و ۲ هزار و ۱۴۹ کیلومتر مسیر نیز عملیات برف‌روبی شکل گرفته است.

میقانی در پایان بیان کرد: تقاضای ما از مردم عزیز این است سفرهای غیرضرور خود را به تعویق بیاندازند و در صورت ضرورت در سفر حتما تجهیزات زمستانه را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول