اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مطالبه بسیج دانشجویی از شهرداری اندیشه/ مردم را غریبه ندانید

دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در واکنش به حواشی اخیر شهرداری اندیشه و لزوم شفاف‌سازی مستند و مستدل در خصوص موضوع خرید مبلمان و دکوراسیون دفتر شهردار، گفت: هزینه کردهای تشریفاتی و تجملاتی توسط شهرداران با هزینه بیت‌المال با توجه به مشکلات و مسائل عدیده شهرها امری غیرمنطقی و بدون توجیه است.

مطالبه بسیج دانشجویی از شهرداری اندیشه/ مردم را غریبه ندانید

علیرضا اسدی دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر حرکت انقلاب به سمت تمدن اسلامی اشرافی ‌گری آفت بزرگی است که می‌تواند گریبان‌گیر ما باشد و متأسفانه در دهه‌های اخیر این اشرافی‌گری و تجملات از سوی مسؤولان و مدیران باعث تحریف ساده‌‌زیستی به عنوان یکی از آرمان‌های انقلاب شد.

وی با اشاره به ظهور و بروز معضل آقازادگی به عنوان نتیجه همین تجملات گفت: اتفاق ناگوارتر در این حوزه آنجایی اتفاق می‌افتد که هزینه این تجملات از جیب مردم و بین‌المال هزینه شود و مسؤول مربوطه نیز با توجیحات خود این اقدام را عادی جلوه کند.

دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به حواشی اخیر شهرداری اندیشه بیان کرد: طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر تجملات و تشریفات شهرداری اندیشه و هزینه‌های هنگفت برای دفتر شهردار در رسانه‌ها خبرساز شد که به هیچ وجه جلوه مناسبی برای مردم شریف این شهر و شهرستان شهریار نداشت.

اسدی با اشاره به موضوع خرید سراتو برای شهردار اندیشه ادامه داد: به‌رغم اعلام ارسال لایحه خرید خودرو سراتو برای شهرداری اندیشه در ابتدای سال و اعلام عدم خرید خودرو مذکور با توجه به نوسان قیمتی، نکته قابل توجه آنجا است که شهردار اندیشه کماکان اعلام می‌کند که در صورت خرید شهرداری سود می‌کرد و از مواضع تشریفاتی خود کوتاه نیامد.

وی خاطرنشان کرد: در اینجا سوأل ما از شهردار محترم اندیشه آن است که آیا خودروی معقول و سالمی در شهرداری اندیشه موجود نبود که اندک روزهای فرصت خدمت به مردم را با آن سپری می‌کردید و دیگر نیازی به خرید خودرو سراتو جدید برای شخص شما نبود که البته در حال حاضر نیز با خودروی سراتو قبلی تردد می‌کنند.

دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به موضوع خرید مبلمان و دکوراسیون دفتر شهردار گفت: موضوع دیگر خرید مبلمان و دکوراسیون برای دفتر شهردار بود که حاشیه‌های مبنی بر هزینه چندصد میلیونی آن منتشر شد که شهرداری اندیشه صرفاً اعلام کرد که هزینه‌ای کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان برای آن انجام گرفته است.

اسدی با اشاره به لزوم شفاف سازی دقیق از سوی شهرداری و شورای شهر اندیشه به منظور تنویر افکار عمومی عنوان کرد: اگر ادعا هزینه مذکور کذب بوده و شهرداری اندیشه مردم خود را غریبه نمی‌داند باید به منظور شفاف سازی دقیق و مستند و آگاه‌سازی مردم اندیشه نسبت به انتشار اسناد مالی و لیست وسایل و تجهیزات مربوطه اقدام کند.

وی اضافه کرد: همچنین اعلام شده که این میزان کمتر از صد میلیون و در محدوده اختیار مالی شخص شهردار اندیشه بوده است که باید در اینجا شورای شهر اندیشه نسبت به انتشار مصوبه مربوطه مورد تأیید کمیته انطباق و‌ میزان دقیق مبلغ اختیار مالی شهردار اقدام کند.

دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به مشکلات و‌ موضوعات مختلف شهر اندیشه بیان کرد: با تمام این تفاسیر با توجه به قرارگرفتن در جنگ اقتصادی و مسائل و مشکلات مختلف شهرها هزینه کردهای تجملاتی توسط مدیران هیچ‌گونه توجیهی ندارد و شهرداری اندیشه نیز در این موضوع باید با صراحت و بدون پنهان کاری نسبت به ارائه پاسخ مستند و مستدل در خصوص خرید مبلمان و‌ تجیهزات دفتر شهردار اقدام کند و در غیر این صورت با برخورد انقلابی این مردم مواجه خواهند بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول