اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آزادی ۶۳ زندانی استان سمنان هم‌زمان با سفر رئیس قوه قضائیه

هم‌زمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه، ۶۳ نفر از زندانیان واجد شرایط استان سمنان آزاد شدند.

آزادی ۶۳ زندانی استان سمنان هم‌زمان با سفر رئیس قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و هم‌زمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه، ۶۳ نفر از زندانیان واجد شرایط استان سمنان آزاد شدند.

رئیس سازمان زندان‌ها در مراسم آزادی زندانیان زندان مرکزی سمنان گفت: سازمان زندان‌ها به دنبال آزادی زندانیان به هر قیمت نیست و اعتقاد داریم آزادی پیش از موعد بدون اطمینان از تأثیر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی نوعی خیانت به فرد و جامعه است و البته ماندن زندانی پس از اطمینان از اصلاح نیز خیانت محسوب می‌شود.

محمدمهدی حاج‌محمدی خطاب به مددجویان گفت: اتفاقات خوب و تغییر مسیر زندگی مستلزم اراده و گام نخست است و شما می‌توانید تجربه داروی تلخ زندان را به‌خوبی به دوستانتان منتقل کنید و دستگیر آن‌ها باشید.

عضو شورای عالی قوه قضائیه تأکید کرد: پس از آزادی به قولی که در زمان زندانی بودن به خود و خداوند متعال دادید، پایبند باشید.

وی با بیان اینکه شهدا مانند ستاره راهنمای ما در تاریکی‌ها هستند، از مددجویان خواست زندگی شهید یدالله ندرلو را مطالعه کنند.

هم‌زمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان سمنان، ۶۳ نفر از زندانیان واجد شرایط آزاد شدند و ۲۳ نفر از این تعداد زندانی در زندان مرکزی سمنان حضور داشتند که امروز نامه آزادی خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول