اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بودجه سازمان فرهنگی زنجان 10 میلیارد تومان است

شهردار زنجان گفت: بودجه فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری زنجان، در سال آینده بیشتر از 10 میلیارد تومان خواهد بود.

بودجه سازمان فرهنگی زنجان 10 میلیارد تومان است

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره تقسیم‌بندی بودجه شهرداری زنجان گفت: تلاش شده در این بودجه به سازمان‌ها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از سازمان‌های مورد توجه و تأکید سازمان فرهنگی بود، افزود: سازمان فرهنگی بودجه دو بخش دارد یکی کارهایی که مربوط به اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است و دیگری اعتباراتی خاص برای اجرای زیرساخت‌هاست، از طرفی سال آینده بحث کنگره ملی شهدا را نیز داریم.

شهردار زنجان گفت: با توجه به اقداماتی که سال آینده انجام خواهد شد و زیرساخت‌هایی که برای اجرای این کنگره مهم در نظر گرفته خواهد شد، بودجه فرهنگی بالای 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

یگانه با اشاره به اینکه شهرداری نهاد درآمد و هزینه است، اضافه کرد: بودجه سازمان‌ها نیز بر این اساس بسته می‌شود؛ همچنان که امسال بحث کرونا به بحث درآمدی شهرداری ضربه زیادی زد.

وی با اشاره به اینکه امسال قرار بود از محل ارزش افزوده، شهرداری زنجان 160 میلیارد تومان درآمد داشته باشد که به 70 میلیارد تومان کاهش یافت، اضافه کرد: از طرفی تخفیف گسترده‌ای در بحث کسب و پیشه داشتیم که همین‌ امر هم موجب کاهش درآمدهای شهرداری شد.

یگانه همچنین به بودجه سبزه‌میدان نیز اشاره کرد و گفت: بودجه این پروژه 3 میلیارد تومان و اقدامات ترافیکی نیز 300 میلیون تومان است.

شهردار زنجان گفت: با همه این اوصاف تلاش کرده‌ایم که سهم بخش عمرانی نسبت به سال‌های قبل کاهش پیدا نکند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول