اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری ۱۰۳ نفر اراذل و اوباش غرب تهران / ۴۷۲ دستگاه ماینر کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح اقتدار ۲ و دستگیری ۱۰۳ نفر از اراذل و اوباش غرب استان تهران و کشف ۱۸ قبضه سلاح جنگی، گفت: در همین راستا ۴۷۲ دستگاه ماینر و بیش از ۲۱ هزار قرص روان‌گردان کشف شد.

دستگیری ۱۰۳ نفر اراذل و اوباش غرب تهران / ۴۷۲ دستگاه ماینر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با اراذل و اوباش و براساس وظیفه ذاتی پلیس، طرح مقابله با این افراد از سه روز گذشته توسط پلیس در ۶ شهرستان غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: در اجرای این طرح ۳۱۹ نفر دستگیر شدند که ۱۰۳ نفر از این دستگیر شده‌ها از مخلان نظم و امنیت بوده و به‌رغم اینکه دفعاتی به جرم شرارت بازداشت شده بودند مجدداً به اقدامات مجرمانه خود ادامه داده و به علت شرارت، نزاع و تخریب بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح ۱۱۲ حکم قضائی اجرا شد، بیان کرد: ۲۳۹ مخفی‌گاه و پاتوق اراذل و اوباش در شهرستان‌های غرب استان تهران مورد بازرسی و کنترل قرار گرفت.

سردار ظهیری با اشاره به کشف ۱۸ قبضه سلاح جنگی، ۴۰ قبضه سلاح سرد از اوباش بازداشت شده، ابراز کرد: در عملیات‌های پلیس، ۱۳ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر روغن خوراکی غیرمجاز و تقلبی نیز کشف شد.

وی با اشاره به کشف ۴۷۲ دستگاه ماینر، اعلام کرد: ۲۱ هزار و ۷۰۰ عدد قرص غیرمجاز و روان‌گردان نیز از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به پخش کلیپی از تخریب خودروهای شهروندان در شهرستان بهارستان در فضای مجازی، تصریح کرد: در این خصوص، مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ نفر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار ظهیری افزود: فردی که سه نفر از شهروندان بهارستان را به طور نیمه‌عریان و با تهدید سلاح سرد در سطح شهر گردانده بود در عملیاتی ویژه توسط پلیس دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی «اقتدار ۲» در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرائم آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ش/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول