اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فعالیت 6 هزار کشتی‌گیر سازمان‌دهی شده در لرستان

رئیس هیئت کشتی لرستان گفت: حدود 6 هزار کشتی‌گیر سازمان‌دهی شده در لرستان فعالیت می‌کند و اطمینان داریم در المپیک 2024 کشتی‌گیران لرستان موفق به کسب مدال المپیکی خواهند شد زیرا استعدادهای رده جوانان و نوجوانان استان حرف‌های زیادی در سطح بین‌المللی دارند

فعالیت 6 هزار کشتی‌گیر سازمان‌دهی شده در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرید بهرامی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سه سال گذشته ۹۶ کشتی‌گیر لرستانی در رده‌های ملی و بین‌المللی موفق به کسب مدال شده‌اند.

وی بابیان اینکه جوانان لرستانی در هر دو رشته‌فرنگی و آزاد توانمند هستند، افزود: تیم دانش آموزان کشتی لرستان در سال ۲۰۱۸ قهرمان مسابقات جهانی شد و لازم است برای توسعه کشتی استان میزبانی مسابقات بین‌المللی را به دست آوریم.

رئیس هیئت کشتی لرستان بیان کرد: اطمینان داریم در المپیک ۲۰۲۴ کشتی‌گیران لرستان موفق به کسب مدال المپیکی خواهند شد زیرا استعدادهای رده جوانان و نوجوانان استان حرف‌های زیادی در سطح بین‌المللی دارند.

بهرامی با اشاره به اینکه ایجاد شغل برای قهرمانان استان از وظایف اصلی تمام مسئولان استان است، تصریح کرد: آموزش‌وپرورش لرستان ۱۲ خانه کشتی در تمام مناطق لرستان ایجاد کرده است و با همکاری مدارس در حال استعدادیابی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه استعدادیابی رشته کشتی در استان یک مدرسه کشتی تاسیس خواهیم کرد و از سنین ۱۰ سالگی به بالا نوجوانان مستعد در حوزه کشتی را وارد چرخه قهرمانی کنیم.

رئیس هیئت کشتی لرستان گفت: حدود ۶ هزار کشتی‌گیر سازمان‌دهی شده در لرستان داریم و برای افزایش فنی این افراد به دنبال تقویت فنی مربیان استان هستیم.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول