اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هیأت تیر‌اندازی کرمانشاه در انتظار انتخاب رئیس جدید!/ اداره ورزش: به آینده این رشته ورزشی امیدواریم

معاون اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه، با توجه به استعفای رئیس هیأت تیراندازی استان، گفت: در طی سه ماه آینده روند انتخاب رئیس هیأت انجام می‌شود، با روی کار آمدن رئیس هیأت جدید و تلاش‌های وی سالن‌های تیراندازی استان می‌توانند رونق بگیرند.

هیأت تیر‌اندازی کرمانشاه در انتظار انتخاب رئیس جدید!/ اداره ورزش: به آینده این رشته ورزشی امیدواریم

جلال عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به استعفای رئیس هیأت تیراندازی استان کرمانشاه، در طی چند روز آینده سرپرست مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از تعیین سرپرست، در طی سه ماه آینده ثبت‌نام و سپس روند انتخاب رئیس هیأت انجام می‌شود، با روی کار آمدن رئیس هیأت جدید و تلاش‌های وی سالن‌های تیراندازی استان می‌توانند رونق بگیرند.

معاون اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: سالن شهید کرم طهماسبی مکانی مناسب است که با مدیریت قوی و همت رییس هیأت می‌تواند فعالیت خود را شروع کند علاوه بر این رییس هیأت می‌تواند با اجاره سالن بخشی از هزینه‌ها را تامین و مدیریت کند.

وی در خصوص کمبودهای سالن تیراندازی شهید کرم طهماسبی، گفت: در حال حاضر این سالن به تجهیزاتی نیاز دارد که رییس هیأت با شروع کار خود می‌تواند با هماهنگی فدراسیون این بودجه را تامین و این سالن را مجهز کند.

عزیزی در رابطه با نقاط ضعف رشته تیراندازی در استان کرمانشاه به تعداد پایین ورزشکاران اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود استعدادهایی که در این رشته شاهدیم می‌توانیم پذیرای ورزشکاران بیشتری باشیم، از موارد دیگر هزینه بالا و کمبود تجهیزات است که با روی کار آمدن رئیس هیأت جدید می‌توان به آینده این رشته امیدوار بود.

وی در خصوص نقاط قوت رشته تیراندازی در استان، گفت: استعدادهای برتری در استان وجود دارد چنانکه در ماه گذشته ورزشکار در قهرمانی جهان داشتیم و علاوه بر این مورد استان کرمانشاه مجهز به دو سالن تیر اندازی است و همچنین تاکید اسلام بر این رشته را شاهدیم.

عزیزی در پایان با بیان داشتن ظرفیت در این رشته، گفت: امید داریم با تلاش رئیس جدید و هماهنگی‌های لازم با فدراسیون شاهد استعدادیابی و درخشش این رشته ورزشی در استان باشیم، رییس هیأت می‌تواند با اجاره سالن بخشی از هزینه‌ها را تامین و مدیریت کند

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول