اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

«خرید سهام» ۶۱ درصد معاملات بورس همدان را به خود اختصاص داد

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در دی ماه ۶۱ درصد معاملات مربوط به خرید و ۳۹ درصد مربوط به فروش سهام بود.

«خرید سهام» ۶۱ درصد معاملات بورس همدان را به خود اختصاص داد

کامران حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به معاملات دی ماه بورس اظهار کرد: در دی ماه ۴۰۷ میلیون و ۳ هزار و ۷۳۸ سهم متعلق به ۴۶۰ شرکت مورد معامله قرار گرفت‌.

وی ادامه داد: سهام مورد معامله در دی‌ماه به ارزش ۷۰۰۳ میلیارد و ۷۳۸ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۶۷۶ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان داد و ستد شد که 61 درصد آن مربوط به خرید سهام و 39 درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان بیان کرد: بر این اساس و با توجه به 21 روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش داد و ستد، روزانه ۳۳۳ میلیارد و ۵۱۱ میلیون و ۳۵۱ هزار و ۸۰ ریال بوده که نسبت به آذرماه، ۸ درصد کاهش داشته است. 

وی با بیان اینکه در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، باما و بانک گردشگری به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند تصریح کرد: شاخص کل بورس در پایان دی‌ماه یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۱۸ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۲۸۸ هزار و ۴۰۶ واحد کاهش یافت.

وی در پایان سخنانش با اشاره به کاهش شاخص فرابورس خاطرنشان کرد: شاخص کل فرابورس نیز با ۲ هزار و ۱۵۸ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۵۳۱ واحد رسید.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول