اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حمایت نکردن از کشتی به جایگاه بین‌المللی کشور آسیب وارد می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مسئولینی که از رشته کشتی حمایت نمی‌کنند درواقع به امنیت ملی و جایگاه کشور در عرصه‌های بین‌المللی آسیب می‌زنند همچنین سرمایه‌گذاری در این رشته مانع بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

حمایت نکردن از کشتی به جایگاه بین‌المللی کشور آسیب وارد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با علیرضا دبیر رئیس‌ فدراسیون کشتی اظهار داشت: ورزش کشتی درگذشته یکی از تنها معدود تفریحات سالم نوجوانان و جوانان کشور بود.

وی بابیان اینکه هرگونه توجه مالی و اعتباری به کشتی جنبه سرمایه‌گذاری دارد، افزود: سرمایه‌گذاری در این رشته مانع بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود بنابراین باید جوانان را به سمت ورزش ازجمله کشتی هدایت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: کشتی‌گیران کشور از ابتدای تشکیل این فدراسیون تا به امروز در مسابقات مختلف آسیایی، جهانی و المپیک پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورده‌اند و باعث ایجاد شورونشاط فراوانی برای مردم شده‌اند و یکی از برجسته‌ترین این افراد نیز خود علی‌رضا دبیر رئیس فعلی این فدراسیون است.

شاهرخی با اشاره به اینکه رشته کشتی با مسائل جوانمردی، اخلاقی و فرهنگی جامعه گره‌ خورده است، تصریح کرد: هرکدام از مسئولین کشور اگر از رشته کشتی حمایت نکنند درواقع به امنیت ملی و جایگاه کشور در عرصه‌های بین‌المللی آسیب‌زده اند.

وی خاطرشان کرد: طی سال‌های اخیر ورزشکاران خوبی در لرستان مطرح‌شده‌اند اما متأسفانه به علت کم‌توجهی مسئولین از عرصه قهرمانی خارج‌شده‌اند.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول